Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم کوین محبوب فلوکی (FLOKI) برای سه روز متوالی افزایش قیمت داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت فلوکی با جهشی ۳۳ درصدی از ۰.۰۰۰۱۵۹ دلار به بیش از ۰.۰۰۰۲۲ دلار رسیده است.

این افزایش قیمت با خروج قاطع از الگوی مثلث صعودی همراه بود که نشان‌دهنده پتانسیل صعود بیشتر است. floki-price-prediction-will-revolut-listing-floki-to-new-highs
از دلایل اصلی این افزایش قیمت، می‌توان به لیست شدن فلوکی در رولوت بیزینس (Revolut Business)، پیشروترین نئوبانک و اپلیکیشن معاملات در اروپا با بیش از ۴۰ میلیون کاربر در بیش از ۱۵۰ کشور، نسبت داده می‌شود.
این حرکت استراتژیک با هدف ساده‌سازی فرآیند خرید فلوکی برای کسب‌وکارها در سراسر اروپا انجام شده است.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


از طرف دیگر، صرافی کراکن با بیش از ۱۰ میلیون کاربر نیز تصمیم به ارائه معاملات آتی دائمی فلوکی گرفته که نقطه عطف مهمی برای این میم کوین به حساب می‌آید.
در زمان نگارش این خبر، قیمت فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته و از مقاومت خط گردن در محدوده ۰.۰۰۰۲۰۲ دلاری خارج شده است. اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، قیمت این میم کوین پتانسیل رسیدن به ۰.۰۰۰۲۶ دلار و سپس، ۰.۰۰۰۳۱ دلار را دارد.
فلوکی پس از هاوینگ بیت کوین، از ۱۹ آوریل وارد روند جانبی یا خنثی شده و بین دو سطح افقی ۰.۰۰۰۲۰۲ دلار و ۰.۰۰۰۱۲۷ دلار حرکت می‌کرد. اکنون نمودار این میم کوین در حال ثبت کف‌های بالاتر است و خریداران سعی در کنترل قدرت دارند.
تحلیل تکنیکال نیز این سیگنال‌های صعودی‌ را تایید می‌کند. افزایش شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) به ۲۴ درصد نشان می‌دهد که فاز تثبیت اخیر، به خریداران در ایجاد قدرت کافی برای یک رالی بزرگتر کمک کرده است.
همچنین، قیمت فلوکی در حال نزدیک شدن به مرز بالایی اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) است که تسلط خریداران در بازار را تایید می‌کند.



Source
#تحلیل #تکنیکال #پیشبینی #قیمت #FLOKI #فلوکی #در #رولوت #کراکن #هم #لیست #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply