Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهزیرمجموعه صرافی بایننس در تایلند در آخرین اقدام خود، میم‌کوین فلوکی اینو (FLOKI) را فهرست کرده است. قیمت فلوکی در پی اعلام این خبر افزایش چشمگیری را تجربه کرد.

تایلند در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال، یکی از کشورهای پیشرو محسوب می‌شود. حدود ۱۲ درصد از جمعیت ۱۰ میلیون نفری آن از رمزارز برای تراکنش‌های روزانه خود استفاده می‌کنند.
به گزارش شرکت چینالیسیس (Chainalysis)، این کشور در شاخص پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال طی یک سال گذشته، در رتبه دهم قرار داشته است.
فهرست شدن فلوکی در شعبه تایلندی بایننس، این فرصت را به آن می‌دهد تا در بین آلتکوین‌های برتر اکوسیستم کریپتو قرار گیرد. از این پس، ساکنان تایلند می‌توانند بدون نیاز به وی‌پی‌ان، به معاملات این توکن دسترسی داشته باشند.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


قیمت فلوکی طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۴ درصدی به ۰.۰۰۰۲۱۷ دلار و ارزش بازار آن به ۲.۰۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات این میم کوین با جهشی ۷۰ درصدی به بیش از ۸۵۳ میلیون دلار افزایش یافته است.floki-retains-8-surge-as-binance-thailand-unveils-listing
این توکن اخیرا و پس از فهرست شدن در لیست میم‌کوین‌های برتر صرافی بیت‌پاندا (BitPanda) نیز افزایش قیمت مشابهی را تجربه کرده بود.






Source
#صعود #ادامهدار #فلوکی #میمکوین #FLOKI #در #بایننس #تایلند #هم #لیست #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply