Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال تلور (Tellor) به دلیل فناوری منحصربه‌فرد خود، این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این پلتفرم به عنوان پلی میان برنامه‌های بلاکچینی عمل کرده و با انتقال ایمن داده‌های خارجی به بلاکچین‌ها، امکان دسترسی قراردادهای هوشمند به اطلاعات دنیای واقعی را فراهم می‌کند.

عملکرد ارز دیجیتال تلور (TRB) در بازار طی یک ماه گذشته درخشان بوده است. این ارز دیجیتال با رشدی بیش از ۱۱۳ درصدی، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.
با این حال، طی هفته گذشته تلور در حال گذراندن روند اصلاحی خود بوده و در حال حاضر، با ۶.۴۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، به محدوده ۱۱۶ دلار رسیده است.
ارزش بازار تلور هم با ۶.۲۷ درصد کاهش به ۲۹۸.۲۷ میلیون دلار می‌رسد.

RamzarzRamzarzخرید TRB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک تلور را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TRB


با این حال، این رمزارز همچنان بالاتر از میانگین متحرک ساده‌ ۲۰۰ روزه معامله می‌شود که نشان‌دهنده‌ احساسات مثبت بازار است.TRB-Tellor
علاوه بر عملکرد قیمتی مناسب، نقدینگی بالای تلور نیز حاکی از علاقه‌ قابل توجه سرمایه‌گذاران به این پروژه است. همچنین، شاخص ترس و طمع که در حال حاضر روی عدد ۶۶ (طمع) قرار دارد، نشان‌دهنده‌ احساسات صعودی بازار نسبت به این رمزارز است.
داده‌های موجود نیز از افزایش فعالیت در شبکه‌ تلور خبر می‌دهند. تعداد آدرس‌های فعال این شبکه طی روزهای ۱ تا ۶ می، از ۱۳۱ به ۲۱۲ افزایش یافته است.
علاوه بر این‌ها، تحلیل‌های صورت‌گرفته از افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ در شبکه‌ تلور حکایت دارند. به‌ویژه، تعداد تراکنش‌هایی با مبالغ بیش از ۱۰۰ هزار دلار، در این مدت افزایش چشمگیری داشته است.
بررسی‌های داده‌های پلتفرم تحلیلی SpotOnChain نشان می‌دهد که فعالیت قابل توجهی در بین نهنگ‌های تلور وجود داشته است. بر اساس گزارش‌ها، مجموعا ۸ نهنگ پس از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت تلور در یک هفته، حدود ۳.۵۶ میلیون دلار سود کسب کردند.



Source
#ورود #تلور #به #فاز #اصلاحی #نشانهها #از #صعود #دوباره #قیمت #TRB #خبر #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply