Sunday, July 7, 2024


قیمت PEPE کمی پس از آنکه کیث گیل (Keith Gill)، معامله‌گر سهام GameStop، در حساب پلتفرم X خود برای اولین بار در ۳ سال گذشته پستی منتشر کرد، به بالاترین حد خود رسید. به دنبال این خبر، قیمت سایر میم کوین‌ها نیز افزایش یافت.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، قیمت PEPE برای اولین بار از ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار رسید. PEPE در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴٪ رشد داشته و رکورد جدید ۰.۰۰۰۰۱۱۱۹ دلار را در صرافی بایننس ثبت کرده است.

حجم معاملات PEPE طی ۲۴ ساعت گذشته با جهش ۲۴۵ درصدی به بیش از ۲ میلیارد دلار رسید و ارزش بازار آن نیز به ۴.۲ میلیارد دلار فراتر رفته است. این میم کوین از اتریوم کلاسیک (ETC) پیشی گرفته و به بیست و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

علت رشد قیمت پپه

این اتفاق پس از بازگشت «Raring Kitty»، نام حساب کاربری کیث گیل در پلتفرم X  که از ژوئن ۲۰۲۱ غیرفعال بود، رخ داد.

توییت Raring Kittyتوییت Raring Kitty

در شب ۱۲ می، این حساب کاربری تصویری از مردی را منتشر کرد که یک کنترل را در دست گرفته و در حال حرکت است تا روی صندلی خود به جلو متمایل شود، گویی که می‌خواهد روی چیزی تمرکز کند. کاربران شبکه‌های اجتمعاعی X و Reddit این تصویر را به این صورت تعبیر کردند که گیل می‌گوید این دوره «قفل کردن (locking in)» است؛ یک اصطلاح محاوره‌ای که برای تمرکز عمیق روی چیزی به کار می‌رود.

گیل از زمان هایپ سهام‌های میم در سال ۲۰۲۱ معروف شد؛ زمانی که سهام GameStop و AMC Entertainment، در میان سایر سهم‌های میم تا پایان سال بیش از ۱٬۰۰۰ درصد رشد کردند.

پیش‌بینی قیمت پپه

قیمت PEPE با حمایت خط روند صعودی که از اواسط آوریل از آن حمایت می‌کرد افزایش یافت. در این صعود، PEPE از یک سطح مقاومت مهم عبور کرد که از مارس تا کنون جلوی رشد قیمت را گرفته بود. این منطقه از ۰.۰۰۰۰۰۸۷۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار است که گاوها باید از آن دفاع کنند تا روند صعودی حفظ شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز صعودی است و در ناحیه ۷۰ قرار دارد که سلطه خریداران را در بازار تقویت کرده است.

نمودار روزانه پپهنمودار روزانه پپه

در مقابل اگر یک کندل روزانه زیر خط روند صعودی در ۰.۰۰۰۰۸۷۵ دلار بسته شود، شاهد کاهش قیمت به سمت منطقه تقاضای ۰.۰۰۰۰۰۷۰ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۸۰ دلار خواهیم بود که میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه در این سطوح قرار دارند.

طبق داده‌های DEXTools، با بازگشت Roaring Kitty، میم‌کوین GameStop مبتنی بر شبکه سولانا بیش از ۵۵۰٪ رشد کرد، در حالی که توکن AMC حدود ۱۲۰۰٪ افزایش یافت. دوج کوین و شیبا اینو نیز به ترتیب، حدود ۱۰ و ۸٪ رشد کردند.

قیمت سهام مربوط به گیل و سایر سهم‌های «میم» نیز افزایش یافت. قیمت سهام GME در معاملات قبل از بازار تا ۴۴٪ افزایش یافت و پس اط باز شدن بازار و قبل از توقف معاملات تا ۱۱۰٪ رشد کرد.

سهام AMC نیز در ابتدا ۱۲٪ افزایش داشت و پس از افتتاح وال استریت تا ۲۵٪ رشد کرد.



Source
#پپه #به #اوج #قیمت #جدیدی #رسید #صعود #میم #کوینها #پس #از #بازگشت #معامله #گر #GameStop

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply