Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپائولو آردوینو، مدیرعامل شرکت تتر، در یک پست کوبنده در پلتفرم X، به اظهارات اخیر برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل، واکنش نشان داده است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، گارلینگهاوس اخیرا عنوان کرده بود که دولت ایالات متحده به دنبال تحقیق در مورد تتر و جریمه این شرکت است.

گارلینگهاوس عنوان کرد:

برای من روشن است که صادرکننده استیبل‌کوین تتر با دولت ایالات متحده دچار چالش شده است.

وی همچنین افزود که به دلیل تسلط بالای تتر بر بازار، پیش‌بینی تأثیر دقیقی که این امر بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال خواهد داشت، دشوار است. طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، ارزش بازار استیبل‌کوین USDT حدود ۱۱۰.۸ میلیارد دلار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در واکنش به این اظهارات، آردوینو که در ماه اکتبر به رهبری تتر منصوب شد، گارلینگهاوس را به عنوان یک مدیرعامل ناآگاه مورد انتقاد قرار داده است. او همچنین به این واقعیت اشاره کرده که شرکت تحت مدیریت گارلینگهاوس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده تحت بررسی است.
علاوه بر این، آردوینو یادآوری کرد که ریپل در حال آماده شدن برای راه‌اندازی استیبل‌کوین خود به منظور رقابت با USDT است. کمیسیون SEC در پرونده اخیر خود این ارز دیجیتال با پشتوانه دلار را که هنوز راه‌اندازی نشده، به عنوان یک دارایی رمزارزی بدون مجوز توصیف کرده است.
آردوینو در ادامه از ایمنی اکوسیستم تتر دفاع کرده و به همکاری این شرکت با موسسه امنیتی چین‌آنالیز (Chainalysis) و همچنین، آژانس‌های مجری قانون در سراسر جهان اشاره کرده است.






Source
#پاسخ #کوبنده #مدیر #تتر #به #گارلینگهاوس #شرکت #ریپل #به #فکر #مشکلات #خودش #باشد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply