Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدو مجموعه‌ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کریپتو‌پانکس (CryptoPunks) و پاجی پنگوئنز (Pudgy Penguins) که بر بستر شبکه اتریوم ایجاد شده‌اند، طی ۲۴ ساعت گذشته، عملکرد چشمگیری از خود به نمایش‌ گذاشته‌اند. عملکرد اخیر این دو مجموعه به طور قابل توجهی از مجموعه اوردینالز بیت کوین پیشی گرفته است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کریپتو‌اسلم (CryptoSlam)، فروش توکن‌های مجموعه کریپتو‌پانکس طی روز گذشته با افزایشی ۸۱۱.۹۵ درصدی به ۱.۲۵ میلیون دلار رسیده است.
گفتنی است، فروش آیتم شماره ۷۴۱ این مجموعه با قیمت ۷۹۲۰۴۶ دلار، تأثیر زیادی در بهبود عملکرد کلی آن داشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فروش توکن‌های مجموعه پاجی پنگوئنز نیز در پی رشدی ۳۵۶.۴۶ درصدی به ۴۷۶۸۵۷ دلار رسیده است. طبق گزارش‌ها، این مجموعه ان‌اف‌تی فراتر از حوزه دیجیتال، در دنیای واقعی نیز عملکرد مطلوبی داشته است.
اخیرا، لوکا نتز (Luca Netz)، مدیر عامل این مجموعه اعلام کرد که بیش از ۱ میلیون از نسخه‌های فیزیکی و مخملی پنگوئن‌ها طی یک سال گذشته به فروش رسیده است. وی معتقد است که مجموعه پاجی همچنان در حال گسترش در سطح جهان است.
این در حالی است که اوردینالز بیت کوین با کاهش علاقه کاربران مواجه شده است. در حالی که فروش ان‌اف‌تی‌ها در بلاکچین اتریوم با افزایشی ۴۶.۷۱ درصدی به ۵.۹۵ میلیون دلار رسیده، مجموع فروش اوردینالز بیت کوین با کاهشی ۲۰ درصدی، در حال حاضر حدود ۵.۰۷ میلیون دلار است که آن را پایین‌تر از اتریوم قرار می‌دهد.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#سلطه #دوباره #اتریوم #بر #بازار #NFTها #کدام #کلکسیونها #این #روزها #محبوبترند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply