Saturday, July 6, 2024


رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده کتاب مشهور پدر پولدار، پدر فقیر به دنبال‌کنندگانش توصیه کرده است که بیت کوین بخرند تا از پیامدهای ارز دیجیتال BRICS با پشتوانه طلا جلوگیری کنند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، رابرت کیوساکی بیت کوین را جایگزینی برای محافظت در برابر سقوط دلار معرفی کرده است. وی در بحبوحه ظهور قریب‌الوقوع ارز دیجیتال BRICS از خرید مجدد بیت کوین حمایت کرده است. وی معتقد است که قیمت بیت کوین امسال می‌تواند به ۳۰۰٬۰۰۰ دلار برسد.

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» به دنبال‌کنندگانش توصیه کرده است که دوباره بیت کوین (BTC) بخرند. در حالی که او همیشه چنین توصیه‌ای دارد، اما این بار معتقد است که بیت کوین می تواند از سقوط دلار آمریکا جلوگیری کند.

مزایای بیت کوین پس از راه‌اندازی ارز دیجیتال BRICS

رابرت کیوساکی افشا کرد که در حال حاضر در آفریقای جنوبی، یکی از اعضای موسس اتحاد بریکس (BRICS) است. او خاطرنشان کرد که در این کشور منشورهایی وجود دارد که نشان می‌دهد وقتی کشورهای بریکس ارز دیجیتال بریکس را تولید کنند چه اتفاقی خواهد افتاد. شایان ذکر است گفتگوها پیرامون BRICS Crypto یکی از بزرگترین موضوعاتی است که تاکنون در این اتحاد در مورد آن صحبت شده است.

طبق مشاهدات کیوساکی، ارز دیجیتال بریکس احتمالا توسط طلا پشتیبانی می‌شود. اگرچه جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست، اما رابرت کیوساکی گفت که اگر این دارایی کریپتو عرضه شود، ممکن است بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد. با توجه به اینکه اعضای اتحاد بریکس عرضه قابل توجهی از دلار آمریکا را برای تجارت بین‌المللی نفت کنترل می‌کنند، راه‌اندازی یک رمزارز توسط آن‌ها ممکن است ارزش دلار را کاهش دهد.

این کار یک اثر آبشاری دارد، زیرا باعث بازگشت دلار به ایالات متحده می‌شود. با بازگشت احتمالی تریلیون‌ها دلار به آمریکا، کیوساکی پیش‌بینی کرد که ممکن است باعث افزایش تورم شود. طبق روند قبلی، این تورم فوق‌العاده باعث کاهش ارزش دلار شده و بر قدرت خرید مردم تأثیر می‌گذارد.

وی به منظور جلوگیری از تأثیر شدید این سقوط احتمالی اقتصاد کلان، خرید دارایی‌هایی شامل طلا، نقره و بیت کوین را پیشنهاد کرد. هر یک از این دارایی‌ها قدرت خاص خود را دارند. با این حال، بیت کوین یک ارز ضد تورمی است و به سرعت در سراسر جهان در حال پذیرش است.

کیوساکی پیش از این نیز بیت کوین را به عنوان یک دارایی معرفی کرده است که می‌تواند تا پایان سال جاری تا ۳۰۰٬۰۰۰ دلار افزایش یابد.



Source
#رابرت #کیوساکی #از #راهاندازی #ارز #دیجیتال #بریکس #خبر #داد #توصیه #به #خرید #بیت #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply