Tuesday, July 2, 2024


برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، نسبت به بررسی دقیق تتر توسط دولت آمریکا ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از بی این کریپتو، گارلینگ هاوس هشدار داده که اقدامات نظارتی احتمالی علیه شرکت تتر می‌تواند عواقب قابل توجهی برای اکوسیستم کریپتو داشته باشد. با این حال، ریپل در حال برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه استیبل کوین‌هاست.

گارلینگ هاوس این افشاگری را هنگام صحبت در قسمت جدید پادکست کلاس جهانی (World Class) با کریس واسکوئز (Chris Vasquez) انجام داد.

دولت ایالات متحده به دنبال تتر است

به گفته گارلینگ هاوس، اقدام احتمالی ایالات متحده علیه این شرکت صادرکننده استیبل کوین می‌تواند باعث ایجاد اختلال قابل توجهی در حوزه کریپتو شود.

وی در این باره گفت:
دولت ایالات متحده به دنبال تتر است. این برای من روشن است. من تتر را به عنوان بخش بسیار مهمی از اکوسیستم کریپتو می‌بینم و نمی‌دانم چگونه تاثیر این اقدام را بر بقیه اکوسیستم پیش‌بینی کنم.

وی گفت که این اتفاق ۱۰۰٪ یک «رویداد قو سیاه» دیگری در حوزه کریپتو خواهد بود. اثرات این رویداد مانند فروپاشی و متعاقب آن کشف کلاهبرداری توسط مدیران FTX و شاید حتی بیشتر است.

این ادعا در حالی مطرح شده که درباره استفاده از USDT توسط سازمان‌های تروریستی و کشورهای تحریم‌شده برای فرار از محدودیت‌های مالی ایالات متحده داده‌هایی به دست آمده است. در ماه آوریل، Adewale Adeyemo، معاون وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، در برابر کمیته بانکی سنا شهادت داد و بر استفاده رو به رشد روسیه از روش‌های پرداخت جایگزین مانند USDT برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی تاکید کرد.

آدیمو در این باره گفت:
ما شاهد بودیم که روسیه به‌طور فزاینده‌ای به مکانیسم‌های پرداخت جایگزین، از جمله استیبل کوین تتر روی آورده تا بتواند تحریم‌های ما را دور بزند و به تامین مالی ماشین جنگ خود ادامه دهد.

 علاوه بر این، گزارش سازمان ملل نیز استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال برای پولشویی را روشن کرد. در این گزارش، به ویژه به استیبل کوین USDT در بلاکچین ترون به عنوان یک وسیله پرداخت، به ویژه در پلتفرم‌های قمار آنلاین غیرقانونی اشاره شده است.

با وجود این نگرانی‌ها، تتر بر پایبندی خود به استانداردهای انطباق با قوانین و همکاری با مجریان قانون برای مبارزه با فعالیت‌های مالی غیرقانونی تاکید می‌کند. این شرکت تاکنون اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داده است، از جمله مسدود کردن آدرس‌هایی که مقدار قابل توجهی از توکن‌های آن در فعالیت‌های غیرقانونی مشارکت دارند.



Source
#مدیرعامل #ریپل #دولت #آمریکا #تتر #را #هدف #قرار #داده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply