Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطی دو ماه گذشته، فعالیت آنچین بیت‌کوین به کف تاریخی خود نزدیک شده و حجم تراکنش‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

این کاهش پس از ثبت سقف قیمتی در اوایل سال به وقوع پیوسته و بیشتر از این که نشانه‌ای از کاهش قیمت در آینده باشد، در پی دوره‌ای از ترس و بلاتکلیفی معامله‌گران ایجاد شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، حجم تراکنش‌های آنچین بیت‌کوین به سطوحی رسیده که آخرین بار، در سال ۲۰۱۹ مشاهده شده بود. این الگو نشان می‌دهد که معامله‌گران احتمالاً به دلیل نوسانات بازار، تمایلی به انتقال پوزیشن‌های خود ندارند.bitcoin-trading-slows-as-on-chain-activity-nears-historic-lows
کاهش شدید حجم معاملات از نگاه تحلیلگران بازار هم دور نمانده است. طبق گزارش‌ها، قیمت بیت کوین پس از صعودی کوتاه‌مدت تا ۶۳۵۰۰ دلار، حمایت ۶۰ هزار دلار را دوباره آزمایش کرده است.
برخی از تحلیلگران معتقدند این احتمال وجود دارد که موسسات و سازمان‌ها در حال دستکاری بازار هستند تا در تعطیلات آخر هفته که بازار صندوق‌های ETF بسته است، از حرکات شدید قیمت جلوگیری نمایند.
یکی از تحلیلگران با نام مستعار رکت‌ کپیتال (Rekt Capital) تاکید کرد که قیمت بیت کوین معمولاً هفته‌ها پس از رویداد هاوینگ کاهش می‌یابد.
این مرحله از افت قیمت که اکنون رو به پایان است، باعث ثبت کف قیمت ۵۶۵۰۰ دلار شد. با این حال، طبق داده‌ها، دارندگان بلند‌مدت بیت کوین دارایی‌های خود را نفروخته‌اند که می‌تواند نشانه‌ای از احتمال بهبود بازار باشد.
عملکرد بیت کوین طی روزهای اخیر بی ثبات بوده است و این ارز دیجیتال نتوانسته قیمت خود را بالای ۶۳۰۰۰ دلار حفظ کند. داده‌های رکود تورمی در ایالات متحده و سیاست انقباضی مقامات فدرال رزرو نیز احساسات صعودی را تضعیف کرده است.
به گفته تحلیلگران، نوسانات قیمت بیت کوین در حال تکرار الگوی اصلاح پس از هاوینگ است. با این حال، روند قیمت در سال جاری بسیار دور از چرخه متداول چهار ساله است که از احتمال ثبت یک سقف جدید بسیار زود‌تر از حد معمول حکایت دارد.



Source
#کاهش #شدید #فعالیت #آنچین #در #شبکه #بیت #کوین #چرا #هولدرها #نمیفروشند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply