Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبنیاد ایگن (Eigen Foundation) در تاریخ ۱۰ می اعلام کرد که فرآیند دریافت ایردراپ فصل ۱ پروتکل ری‌استیکینگ ایگن‌لیر (EigenLayer) آغاز شده است.

طبق گزارش‌ها، جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار شبکه ترون، تقریباً ۳.۶۲ میلیون توکن EIGEN (به ارزش حدود ۳۰ میلیون دلار) را از طریق چهار آدرس دریافت کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی از تحلیلگران داده به نام جوناسو (Jonaso ) در این باره عنوان کرد:

جاستین سان ۶۶۵ هزار توکن ETH (به ارزش ۱.۹ میلیارد دلار) را در پلتفرم‌های مختلف، از جمله ایگن‌لیر (EigenLayer)، سول (Swell)، پافر (Puffer)، لیدو (Lido) و اترفای (Etherfi) استیک کرده است.

گفتنی است، بنیاد ایگن، نگرانی‌های مربوط به دامپینگ زودهنگام را برطرف کرده است؛ زیرا توکن‌های EIGEN در حال حاضر غیرقابل انتقال هستند. این موضوع مانع از فروش توکن‌ها توسط دریافت‌کنندگان می‌شود. این توکن‌ها تا ۳۰ سپتامبر و پس از اجرای ویژگی‌های جدید، قابل انتقال خواهند شد.
ایگن‌لیر قصد دارد ۱۵ درصد از کل موجودی ۱.۶ میلیارد توکنی خود را به کاربران اختصاص دهد. پس از بحث و جدل های پیرامون ایردراپ اولیه، مرحله دوم ایردراپ برای اواسط ژوئن برنامه‌ریزی شده است.
علی‌رغم این تلاش‌ها، این پروژه بسیاری از افراد را از دریافت ایردراپ محروم نموده که از جمله آن‌ها می‌توان به ساکنان بیش از ۳۰ کشور، از جمله چین، ایالات متحده و کانادا اشاره کرد. علاوه بر این، کاربرانی که از ابزار‌های VPN استفاده می‌کنند، امکان دریافت ایردراپ را نخواهند داشت.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#خالق #ترون #۳۰ #میلیون #دلار #ایردراپ #گرفت #آیا #ما #هم #میتوانیم #بگیریم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply