Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در رکود به سر می‌برد و این موضوع روی میم کوین‌ها، به ویژه دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هم تأثیر گذاشته است.

قیمت شیبا اینو در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و به سطح ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار رسیده و دوج کوین نیز با کاهشی بیش از ۱۱ درصدی، به پایین‌ترین سطح هفتگی خود در ۰.۱۴۲ دلار سقوط کرده است.
با وجود این افت قیمتی، داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آنند که احتمال افزایش دوباره قیمت این دو ارز دیجیتال وجود دارد. دوج کوین در حال حاضر در یک روند فروش قرار دارد که با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI) آن که در محدوده ۴۵ است، احتمال تغییر روند به صعودی قوت می‌گیرد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حال حاضر، دوج کوین بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA-۲۰۰) و پایین‌تر از میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA-۵۰) معامله می‌شود.
در کل، احساسات کلی بازار، رفتار نهنگ‌ها و عبور از مقاومت کلیدی ۰.۱۶ دلاری می‌توانند در افزایش کوتاه‌مدت قیمت دوج کوین به ۰.۲ دلار تاثیرگذار باشند. با توجه به سوابق تاریخی، دوج کوین ممکن است حداقل ۱۰۰ درصد در کوتاه مدت افزایش یابد.dogecoin-and-shiba-inu-await-breakout-for-over-100-rally
از طرف دیگر، انتظار می‌رود شیبا اینو عملکرد بهتری نسبت به دوج کوین داشته باشد. این ارز دیجیتال در سال جاری تا به امروز رشدی بیش از ۱۱۶ درصد را تجربه کرده است.
شاخص قدرت نسبی شیبا اینو در حال حاضر در محدوده ۴۲ است و واگرایی در اندیکاتور مکدی (MACD) آن هم احتمال تغییر روند به صعودی را نشان می‌دهد.
همچنین عوامل بنیادی مانند افزایش نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا و پذیرش گسترده آن توسط شرکت‌های پرداخت مانند بیت‌پی (Bitpay) نیز می‌توانند به رشد قیمت این ارز دیجیتال کمک کنند.dogecoin-and-shiba-inu-await-breakout-for-over-100-rally
در این میان، همبستگی بالای شیبا اینو با بیت کوین ممکن است به عنوان بزرگترین عامل برای احیای ۱۰۰ درصدی قیمت آن عمل کند.



Source
#پیشبینی #جدید #تحلیلگران #درباره #دوج #کوین #شیبا #انفجار #قیمت #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply