Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهطبق گزارش‌ها، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، شرکت مشاوره بین‌المللی فورنسیک ریسک الیانس (FRA) را منصوب کرده است تا طی سه سال آتی، بر انطباق صرافی ارز دیجیتال بایننس با قوانین، نظارت داشته باشد.

انتصاب یک شرکت ثالث برای نظارت بر انطباق با قوانین، یکی از الزامات اصلی توافق بایننس در نوامبر ۲۰۲۳ بود که در آن به پولشویی و سایر اتهامات اعتراف و پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری را قبول کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ در ۱۰ می، شرکت FRA به سوابق داخلی، ساختمان‌ها و کارمندان بایننس دسترسی خواهد داشت تا از این طریق، به روزرسانی‌های مربوط به فعالیت‌های این شرکت را به وزارت دادگستری ارائه دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شایان ذکر است که ابتدا شرکت حقوقی سالیوان و کرامول (Sullivan & Cromwell) به منظور نظارت بر بایننس انتخاب شده بود اما به دلیل سابقه منفی این شرکت در نظارت بر صرافی FTX، شرکت FRA جایگزین آن شد.
در ۱۷ فوریه، کوین‌تلگراف (Cointelegraph) گزارش داد که طلبکاران FTX ادعا کرده‌اند که سالیوان و کرامول فعالانه در کلاهبرداری چندمیلیارد دلاری گروه FTX شرکت داشته است.
انتصاب FRA برای نظارت، تنها چند هفته پس از زندانی شدن مدیر عامل سابق بایننس، چانگ‌پنگ‌ ژائو (Changpeng Zhao) به وقوع پیوسته است. در تاریخ ۳۰ آوریل، ژائو به دلیل عدم اجرای یک برنامه مؤثر مبارزه با پولشویی در صرافی تحت امرش، به چهار ماه زندان محکوم شد.
اگرچه دادستان‌ها ابتدا به دنبال مجازات سه سال زندان بودند، قاضی با این ادعا که هیچ مدرکی دال بر اطلاع مستقیم ژائو از فعالیت‌های غیرقانونی خاص در بایننس وجود ندارد، حکم کوتاه‌تری صادر کرد.


منبع

کوین تلگراف





Source
#نظارت #بر #صرافی #رمزارزی #بایننس #شدیدتر #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply