Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال شاهد علاقه فزاینده مؤسسات مالی سنتی به بیت‌کوین است. در همین راستا، ولز فارگو (Wells Fargo)، سومین بانک بزرگ آمریکا، از سرمایه‌گذاری خود در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌ کوین خبر داد.

تأیید این صندوق‌ها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ژانویه، به مؤسساتی مانند ولز فارگو این امکان را داد تا در بیت‌کوین، به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار، سرمایه‌گذاری کنند.
صندوق‌های ETF بیت‌کوین، ابزاری قانونی برای سرمایه‌گذاری هستند که به سرمایه‌گذاران نهادی این امکان را می‌دهند که بدون مالکیت مستقیم بیت‌کوین، از نوسانات قیمت آن سود ببرند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق اسناد اخیر، ولز فارگو در چندین صندوق ETF اسپات بیت‌کوین از جمله صندوق‌های گری اسکیل اسپات (Grayscale)، گری اسکیل تراست (GBTC)، پروشیرز استراتژی (ProShares Strategy) و همچنین دیپوت آی‌ان‌سی (Depot Inc) سرمایه‌گذاری کرده است.
افشای دارایی‌های ولز فارگو، نشانه‌ای از تمایل فزاینده بانک‌های بزرگ و مدیران دارایی سنتی برای ورود به بازار صندوق‌های ETF بیت‌ کوین است.
پیش از این، بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) نیز سرمایه‌گذاری خود را در این صندوق‌ها که توسط بلک‌راک (BlackRock) و گری اسکیل مدیریت می‌شوند، اعلام کرده بود.
در حال حاضر میزان رشد و پذیرش سریع صندوق‌های ETF بیت‌کوین قابل توجه است. اریک بالچوناس (Eric Balchunas) کارشناس صندوق‌های قابل معامله در بورس بلومبرگ، اشاره می‌کند که پیش از ظهور این صندوق‌ها، تقریباً سه سال طول می‌کشید تا یک صندوق به ۱۰ میلیارد دلار دارایی دست یابد.
این در حالی است که صندوق IBIT متعلق به بلک‌راک تنها در ۴۹ روز و صندوق FBTC متعلق به فیدلیتی (Fidelity) در ۷۷ روز به این رقم دست یافتند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با حدود ۳ درصد کاهش روزانه در محدوده ۶۱ هزار دلاری معامله می‌شود.third-largest-us-bank-spot-bitcoin-etfs



Source
#سرمایهگذاری #سومین #بانک #آمریکا #در #بیت #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply