Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال اگو (EGO) در ۲۴ ساعت گذشته نوسان زیادی را تجربه کرده است. در ابتدای امروز، این رمزارز با کاهش قیمت مواجه بود، اما سپس گارد صعودی به خود گرفت و با افزایشی چشمگیر، از محدوده ۰.۶۷ دلاری به حدود ۰.۷۶ دلار رسید.

در زمان نگارش خبر، اگو با ۱۵ درصد افزایش قیمت در محدوده ۰.۷۵ دلار معامله می‌شود.ego-paysenger
به دلیل این رشد قیمتی، اگو اکنون به یکی از توکن‌های ترند بازار تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که رشد قیمتی این رمزارز پس از لیست شدن در صرافی بیت‌گت (Bitget) آغاز شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع EGO!
با یک کلیک اگو (EGO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید EGO


طبق گزارش‌ها، بیت‌‌گت به عنوان یکی از صرافی‌های رمزارزی پیشرو در جهان، به تازگی اگو را لیست کرده است. توکن‌ EGO از تاریخ ۲۰ مارس در بخش نوآوری و سوشال‌فای (SocialFi) صرافی بیت‌گت قابل معامله است.
صرافی بیت‌گت با هدف ایجاد یک تجربه فراگیر، پروژه‌های با پتانسیل بالا در حوزه وب ۳ را در لیست خود قرار می‌دهد. این صرافی از اکوسیستم‌های مختلف بلاکچین و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و با متنوع‌سازی خدمات خود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهد.
به این ترتیب، لیست شدن اگو در این صرافی نیز می‌تواند با افزایش دسترسی و تقاضا برای این توکن، در نهایت به افزایش‌ بیشتر قیمت آن منجر شود.
لازم به ذکر است که اگو، توکن بومی پی‌سنجر (Paysenger) است، یک پلتفرم سوشال‌فای که با استفاده از فناوری‌های نوظهور و هوش مصنوعی اختصاصی، ابزارهایی را برای کسب درآمد از محتوا و تعامل با مخاطبان، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
در واقع، پی‌سنجر با فراهم کردن امکان پرداخت با توکن اگو، تعامل مخاطبان و تولیدکنندگان محتوا را گسترش می‌دهد.


#صعود #توکن #سوشالفای #اگو #به #جمع #ترندهای #بازار #علت #افزایش #محبوبیت #EGO #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply