Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتنا لبز (Ethena Labs)، صادر‌کننده توکن USDe، قصد دارد بیت کوین (BTC) را به عنوان پشتوانه این استیبل کوین ارائه کند.

هدف از این کار، افزایش عرضه USDe از ۲ میلیارد دلار فعلی است. این اقدام، اهمیت استراتژیک حضور بیت کوین را به عنوان یک دارایی پشتوانه‌ای نشان می‌دهد.
اتنا لبز بر نقش بیت‌کوین در افزایش مقیاس‌پذیری USDe تاکید و به افزایش سود باز آن در صرافی‌های بزرگ اشاره کرد. در طول سال گذشته، سود باز بیت کوین از ۱۰ میلیارد دلار به ۲۵ میلیارد دلار افزایش یافته و از رشد مشتقات اتریوم (ETH) پیشی گرفته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ENA


این تیم، نقدینگی و مقیاس‌پذیری بیت کوین را برای دلتا هجینگ (delta hedging) مناسب تشخیص داده و قصد دارد به این وسیله محیط امن‌تری را برای کاربران USDe فراهم کند. اتنا از استراتژی دلتا هجینگ در بازار مشتقات برای حفظ پیوستگی و وابستگی قیمت USDe با دلار استفاده می‌کند.
گفتنی است، پروژه اتنا و توکن بومی آن، ENA، در روزهای گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفته است. پیشرفت‌های این پلتفرم باعث جذب کاربران بیشتر به این شبکه و افزایش قیمت توکن ENA شده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته و به ۱.۱۱ دلار رسیده است.ethena-labs-adds-bitcoin-backing-to-its-synthetic-dollar-pegged-usde
با این عملکرد قیمتی، توکن اتنا توانسته در جمع رمزارزهای ترند و پرسود بازار قرار بگیرد.


منبع

کریپتو پوتیتو




#اتنا #همچنان #در #جمع #ترندهای #بازار #چه #ارتباطی #بین #این #پروژه #بیت #کوین #وجود #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply