Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار کریپتوکارنسی‌ها در حال تجربه موجی جدید از خروج بیت کوین از صرافی‌های متمرکز است. این جریان‌های خروجی به بالاترین سطح خود در ۸ ماه گذشته رسیده‌اند که نشان‌دهنده تغییری قابل‌توجه در پویایی بازار است. نکته جالب اینجاست که این روند با انباشت سریع نهنگ‌ها همزمان شده و نشان می‌دهد که نهنگ‌ها هم به آینده بیت کوین خوشبین هستند.
داده‌های اخیر پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهند که این هفته حدود ۵۴۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی‌های متمرکز برداشت شد که بزرگترین خروج خالص از ژوئن ۲۰۲۳ است.
در اوایل هفته، خولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات CryptoQuant، بزرگترین خروج ساعتی بیت کوین در سال جاری را از کوین بیس شناسایی کرد. به گفته او، ۱۸,۷۴۶ بیت کوین، به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار، در دو تراکنش جابجا شده است. مورنو معتقد است که این بیت کوین‌ها به کیف پول‌های خودحضانتی می‌شوند و سرمایه‌گذاران، بیت کوین را برای بلند مدت نگه می‌دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتقال بیت کوین از صرافی‌های متمرکز به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می‌شود که نشان می‌دهد بیت کوین‌های کمتری برای فروش در دسترس قرار دارد. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که صرافی‌های ارز دیجیتال اکنون تنها ۲.۳ میلیون بیت کوین در اختیار دارند که پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۸ است. این سیگنال صعودی مخصوصا با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین که تنها دو ماه به آن مانده، بسیار پررنگ‌تر می‌شود.
در همین حال، داده‌های پلتفرم Santiment نشان می‌دهند که انباشت نهنگ‌های بیت کوین در ماه گذشته ۷.۴ درصد افزایش داشته و با پیوستن ۱۴۷ کیف پول جدید، سریع‌ترین رشد در دو سال گذشته را ثبت کرده است. شرکت تحلیلی CryptoQuant هم با تایید این موضوع بیان می‌کند که ذخایر بیت کوینی نهادهای بزرگ به بالاترین سطح از جولای ۲۰۲۲ رسیده و برابر ۳.۹۶۴ میلیون BTC است.


منبع

بی‌این کریپتو




#بیت #کوین #هر #روز #کمیابتر #از #دیروز #۵۴۰ #میلیون #دلار #BTC #از #صرافیها #برداشت #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply