Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های منتشر شده، بازار ارزهای دیجیتال امروز روندی صعودی دارد و اکثر ارزهای بازار به رنگ سبز درآمده‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۰۵۵ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۴۸.۷۶ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین (BTC)، امروز برخلاف بازار، روندی نزولی در پیش گرفته است. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین (BTC) ریزش قیمتی ۰.۲۶ درصدی را ثبت و به رنگ قرمز درآمده است. بیت کوین امروز در محدوده ۵۱ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.
اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز، ۰.۱۳ درصد کاهش قیمت داشته است و اکنون در محدوده ۲۹۵۱ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال یونی سوآپ (UNI)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.
ارز دیجیتال Uniswap امروز با رشد قیمتی ۶۸.۹۸ درصدی، در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Uniswap، نام رمزارزهای (ethDYDX)dYdX با ۱۹.۷۱ درصد افزایش قیمت و فلر(FLR) با ۱۵.۹۹ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.
در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال دایمنشن(DYM) با ۱۳.۴۵ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.
پس از Dymension نیز، ارزهای دیجیتال استارک نت(STRK) با ۱۰.۹۵ درصد ریزش و بیم (BEAM) با ۷.۰۸ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.


منبع

کوین مارکت کپ




#پرسودترین #پرضررترین #رمزارزهای #امروز #اسفند #۱۴۰۲

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply