Saturday, June 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال ورلد‌کوین (WLD) که توسط مدیرعامل شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) عرضه شده، در چند روز گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. توکن WLD که در ابتدای هفته گذشته، ۲.۲ دلار قیمت داشت، روز دوشنبه، ۱۹ فوریه به سقف ۸ دلار رسید که به معنی افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی تنها طی یک هفته است.

این رشد قیمت، به انتشار ابزار جدید هوش مصنوعی سورا (SORA) توسط شرکت اوپن‌ای‌آی نسبت داده می‌شود. انتشار این ابزار جدید، منجر به ایجاد موجی مثبت برای همه توکن‌های هوش مصنوعی شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این مطلب، قصد داریم ۳ آلتکوین هوش مصنوعی را که می‌توانند یک رالی صعودی مشابه ورلد‌کوین را تجربه کنند، معرفی نماییم.

آرخام

آرخام (ARKM) یکی از آلتکوین‌هایی است که امید زیادی به افزایش قیمت آن وجود دارد. این توکن در زمان راه‌اندازی ۰.۷۵ دلار قیمت داشت، اما در پی بهبود عملکرد توکن‌های هوش مصنوعی، طی هفته گذشته رشد خوبی را تجربه کرد و قیمت آن روز دوشنبه به بیش از ۱.۱ دلار رسید. با این حال، در مقایسه با ورلد‌کوین، این رمزارز هنوز جای رشد بیشتری دارد.

فچ‌ ای‌آی

فچ‌ ای‌آی (FET) به عنوان یکی از برترین آلتکوین‌های حوزه هوش مصنوعی شناخته می‌شود و به گفته تحلیلگران، پتانسیل بالایی برای رشد دارد. در سال گذشته، قیمت فچ‌ ای‌آی بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافت و از کمتر از ۰.۱۹ دلار به بالای ۰.۹ دلار رسید.
ارزش بازار FET در حال حاضر حدود ۷۵۰ میلیون دلار و ارزش بازار رقیق شده (fully diluted market cap) آن ۱ میلیارد دلار است که می‌تواند به معنی پتانسیل آن برای تجربه افزایش بیشتر قیمت در آینده باشد.

سینگولاریتی‌نت

سینگولاریتی‌نت (AGIX) یکی دیگر از آلتکوین‌های بخش هوش مصنوعی است که در سال گذشته عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. AGIX در سال ۲۰۲۳، زمانی که مبحث هوش مصنوعی برای اولین بار در فضای کریپتو مطرح شد، در کنار توکن‌هایی مانند فچ‌ ای‌آی، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد.
این توکن از موج رشد قیمت توکن‌های هوش مصنوعی در هفته گذشته نیز بهره برده و قیمت آن بیش از ۸۰ درصد رشد کرده است. با توجه به اینکه ارزش بازار AGIX هنوز زیر ۷۰۰ میلیون دلار است، امید زیادی برای افزایش قیمت آن وجود دارد.


#توکن #هوش #مصنوعی #که #میتوانند #صعود #اخیر #ورلد #کوین #را #تکرار #کنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply