Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم (ETH) مدتی است که حوالی سطح ۲۳۰۰ دلار در نوسان است و اکنون شاخص‌ها‌ی آن‌چین از احتمال شروع یک روند صعودی در آینده‌‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

تحلیلگران در آستانه به‌روزرسانی دنکن (Dencun) اتریوم، انتظار دارند که قیمت این ارز دیجیتال بین ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش یابد.
علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال داده‌هایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهند طی سه هفته گذشته، حدود ۵۱۰ هزار اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۱.۲۲ میلیارد دلار از کیف پول‌ صرافی‌های ارز دیجیتال خارج شده است.ethereum-worth-1-billion-moved-to-cold-storage-eth-price-rally-ahead
این موضوع نشان‌دهنده کاهش بالقوه فشار فروش در بازار است. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در پویایی مالکیت اتریوم و احساسات کلی بازار باشد. در این میان، یک کیف پول مرموز ۹ ساله اتریوم که دارای ۴۹۲ توکن به ارزش ۱.۱ میلیون دلار است، اخیراً دوباره فعالیت خود را شروع کرده است.
این کیف پول احتمالاً توکن‌های خود را در طول عرضه اولیه اتریوم که قیمت آن حدود ۳۱ سنت بود، به دست آورده است. مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در آخرین تحلیل خود عنوان کرده که قیمت اتریوم پتانسیل رسیدن به ۳ هزار دلار را در سه ماه دوم سال دارد.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


با این حال، برخی موانع کلیدی در مسیر این صعود وجود دارند که سرمایه‌گذاران باید به آن‌ها توجه داشته باشند.ون دی پوپ همچنین به صعود بیشتر اتریوم اعتقاد دارد و محدوده ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار را به عنوان هدف قیمت اتریوم در ۳ تا ۶ ماه آینده پیش‌بینی کرده است.
به‌روزرسانی دنکن و تأیید بالقوه صندوق ETF اسپات اتریوم، به عنوان عوامل تسهیل‌کننده این صعود شناخته می‌شوند.





#خروج #میلیارد #دلار #اتریوم #از #صرافیها #روند #صعودی #قیمت #از #سر #گرفته #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply