Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حال حاضر پپه (PEPE) در روند نزولی دارد و احتمالاً در آینده نزدیک به کاهش خود ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، پپه در حال تشکیل یک کانال نزولی در نمودار روزانه خود است و نمی‌تواند از الگوی سر و شانه معکوس که از قبل تشکیل شده و نشان از یک سقوط شدید قیمتی دارد، خارج شود.pepe-price-poised-to-drop-15-soon-should-you-invest-in-pepecoinاز نظر تاریخی، هر زمان که پپه با ضررهای زیادی مواجه شده، توانسته است که روند قیمتی خود را معکوس کند و با رشد همراه گردد. در واقع، پیش‌بینی می‌شود که پپه در سال ۲۰۲۴ در یک مسیر صعودی حرکت کند، اما باید احتیاط کرد.
در فضای نزولی فعلی بازار ارزهای دیجیتال، پپه از بالاترین سقف قیمتی محلی خود نزدیک به ۲۴ درصد کاهش یافته و سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۱۲ دلار را رو به پایین شکسته است. حتی صعود کوتاه‌مدت پپه منجر به کنار رفتن خرس‌های بازار نشد و این میم کوین همچنان در مسیر نزول قرار دارد.
در حال حاضر پپه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۳۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن نزدیک به ۴۸۰ میلیون دلار است. همچنین حجم معاملات PEPE با افزایش ۲.۸۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۸ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از سوی دیگر، شاخص‌های تکنیکالی مانند همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) و میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰۰ روزه نشان از فشار نزولی بیشتر بر پپه دارند.
اگر پپه بتواند سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۱۲ دلار را پس بگیرد، احتمال رشد ۲۵ درصدی آن بیشتر می‌شود. با این حال، سقوط PEPE زیر ۰.۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار می‌تواند قیمت پپه را به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰ دلار برساند.


منبع

کوین پدیا




#پپه #در #سطحی #بحرانی #احتمال #کاهش #قیمت #بیشتر #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply