Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهزمان پرتاب ماهواره DOGE-۱، که با استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) تامین مالی شده، در حال نزدیک‌تر شدن است.

بنا بر اعلام شرکت Geometric Energy، این ماهواره در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ با همکاری شرکت اسپیس ایکس از مرکز فضایی کندی پرتاب خواهد شد. در آستانه این پرتاب، ۳ توکن که احتمال رشد آن‌ها وجود دارد را بررسی می‌کنیم.

دوج کوین (DOGE)

طبیعتاً، دوج کوین با توجه به ارتباط مستقیم آن با فرایند پرتاب ماهواره، در رتبه اول این لیست قرار دارد. طبق گزارش‌ها، این مأموریت به صورت کامل با استفاده از توکن DOGE تأمین مالی شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این موضوع توسط طرفداران این توکن به عنوان یکی از موارد کاربردی آن معرفی می‌شود. اگر برنامه پرتاب مطابق انتظار پیش برود، قیمت دوج کوین می‌تواند در نهایت از ۰.۱۲ دلار عبور کند.

توکن GEC

توکن GEC، توکن دیگری است که انتظار می‌رود همزمان با این پرتاب، قیمت آن افزایش یابد. این توکن توسط شرکت Geometric Energy منتشر شده است. قیمت آن حدود دو هفته پیش به ۲.۷۹ دلار رسید و ارزش بازار آن تا ۳۰ میلیون دلار افزایش یافت.
این پرتاب فرصتی منحصربه‌فرد برای جهش قیمت این توکن هست. البته در حال حاضر، این توکن در حاشیه قرار گرفته؛ زیرا توجه سرمایه‌گذاران بیشتر به تأیید ETF اسپات بیت کوین معطوف شده است.

توکن Xi

توکن Xi، به عنوان توکن رسمی جهت پرداخت هزینه تبلیغات در پرتاب ماهواره DOGE-۱ معرفی شده است. با توجه به این که هیچ روش پرداخت دیگری برای این منظور در دسترس نیست، با نزدیک‌تر شدن به زمان پرتاب، انتظار می‌رود که تقاضا برای این توکن و در نتیجه، قیمت آن افزایش یابد.


منبع

بیت‌کوینیست




#بررسی #پتانسیل #رشد #رمزارز #در #آستانه #پرتاب #ماهواره #DOGE1 #به #فضا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply