Thursday, July 4, 2024



جاستین سان (Justin Sun)، نماینده ارشد صرافی‌های ارز دیجیتال HTX و پولونیکس (Poloniex)، در تاریخ ۲۴ نوامبر از برنامه‌های خود برای ارائه پاداش به کاربران و پوشش زیان‌ آنها در پی هک‌های اخیر این دو صرافی خبر داد. این ایردراپ بر اساس میانگین ۳۰ روزه دارایی‌های کاربران به تتر خواهد بود.

سان در بیانیه‌ای گفت:
از آنجایی که HTX و Poloniex به بازگشایی مجدد واریز و برداشت‌های خود نزدیک می‌شوند، ما یک ایردراپ بزرگ را برای کاربران فعال در این دو صرافی تدارک دیده‌ایم. لطفا منتظر اخبار بیشتر باشید! من عمیقاً از کاربرانی که تحت تأثیر حملات هکرها به HTX و Poloniex قرار گرفته‌اند پوزش می‌طلبم. ما ضرر و زیان شما را جبران خواهیم کرد و همه دارایی‌ها در مکان امنی هستند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، صرافی HTX نیز این ایردراپ را تایید کرده و جزئیات بیشتری را درباره آن ارائه داده است. به گفته این صرافی، ایردراپ مذکور بر اساس یک اسنپ شات از میانگین ۳۰ روزه دارایی‌های کاربران به USDT خواهد بود که توسط این شرکت تحت عنوان Rockets نامیده می‌شود.

HTX در ادامه گفت:
کاربرانی که دارایی‌های مرتبط با این شرکت مانند HTX Token (HT)، ترون (TRX) و همچنین بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) دارند، ارزش Rocket آنها چندین برابر خواهد شد.

HTX هنوز چیزی مبنی بر نام توکن‌های این ایردراپ ارائه نداده، اما گفته دارایی‌های ممتازی که بزودی لیست خواهند شد را در بر می‌گیرد.

در اطلاعیه HTX آمده که هدف از این ایردراپ «ابراز قدردانی آنها از حمایت مداوم کاربران» است. ایردراپ این دو صرافی به عنوان یک توزیع جانبی برای قدردانی از مشتریانی محسوب می‌شود که موجودی حساب خود را در طول این حادثه برداشت نکرده‌اند. تاکنون مشخص نشده است که آیا خود HTX باید مستقیماً موجودی حساب کاربران را جبران کند یا خیر.

نوشته جاستین سان از ایردراپ بزرگ صرافی‌های HTX و پولونیکس پس از هک‌های اخیر خبر داد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#جاستین #سان #از #ایردراپ #بزرگ #صرافیهای #HTX #پولونیکس #پس #از #هکهای #اخیر #خبر #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply