Sunday, July 7, 2024


سیگنال‌های صعودی در نمودار ریپل؛ از پرواز XRP جا نمانید!

زمان مطالعه: 3 دقیقهبا توجه به اینکه نهنگ‌های ریپل تمایل به افزایش قیمت دارند و از طرفی، شاهد شکل‌گیری یک الگوی کلاسیک صعودی در نمودار قیمتی XRP هستیم، احتمال اینکه این ارز دیجیتال در هفته‌های آینده رشد ۲۰ درصدی را تجربه کند، دور از ذهن نیست.

الگوی پرچم صعودی (bull flag pattern) معمولاً در طول مرحله تثبیت در یک کانال موازی و پس از یک روند صعودی قوی شکل می‌گیرد. زمانی که قیمت توانایی بریک آوت از خط روند بالایی این الگو را با حجم مناسب داشته باشد، می‎توانیم انتظار افزایش قیمت، برابر با ارتفاع دسته پرچم را داشته باشیم.

سیگنال‌های صعودی در نمودار ریپل؛ از پرواز XRP جا نمانید!

از تاریخ ۲۶ نوامبر، ریپل بالاتر از خط روند بالایی الگوی پرچم معامله می‌شود، اما با حجم‌ معاملات ضعیف، که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری معامله‌گران در مورد ادامه روند صعودی است. این بلاتکلیفی معامله‌گران می‌تواند منجر به آزمایش خط روند بالایی پرچم به‌عنوان یک ناحیه حمایتی شود و به طور بالقوه قیمت ریپل را به محدوده ۰.۵۹ دلار برساند که در واقع، محل تلاقی ناحیه حمایتی و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه است.

اگر سناریوی بریک آوت از الگوی صعودی پرچم عملی شود، قیمت ریپل ممکن است در ماه دسامبر به ۰.۷۵ دلار صعود کند که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سطوح قیمتی فعلی است. با این حال، کاهش قیمت و حرکت به زیر خط روند بالایی الگو می‌تواند منجر به کاهش و رسیدن قیمت به ناحیه ۰.۵۴ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه شود.

در این میان، به نظر می‌رسد که داده‌های آنچین برای ریپل با توجه به انباشت زیاد در میان آدرس‌های نهنگ‌های این ارز، به نفع خریداران متمایل است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نهنگ‌هایی با موجودی بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰ میلیون توکن، در هفته گذشته خریدهایی به ارزش ۶.۸۲ میلیون دلار انجام داده‌اند.

علاوه بر این موارد، پیروزی ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در سال ۲۰۲۳ که منجر به افزایش ۸۵ درصدی قیمت این ارز شد، باعث شده که سرمایه‌گذاران سازمانی هم تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این ارز داشته باشند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دادگاه بعدی بین ریپل و SEC احتمالاً در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و کارشناسان حقوقی احتمال بالایی از رسیدن به توافق را پیش‌بینی می‌کنند. در همین راستا، جان دیتون، یک وکیل حقوقی در حوزه ارزهای دیجیتال، معتقد است که هر توافقی که زیر ۲۰ میلیون دلار باشد، به احتمال ۹۹.۹۹ درصد یک پیروزی بزرگ برای ریپل خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سیگنال‌های صعودی در نمودار ریپل؛ از پرواز XRP جا نمانید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#سیگنالهای #صعودی #در #نمودار #ریپل #از #پرواز #XRP #جا #نمانید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply