Tuesday, July 2, 2024



در حالی که قیمت ریپل (XRP) در یک سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد کرده است اما هنوز ۸۴ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود معامله می‌شود. قیمت ریپل در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۶ در حدود ۳.۸۰ دلار بود و در لحظه نگارش این مطلب در محدوده ۰.۶۰ دلار است. با توجه به پرونده شکایت SEC از ریپل و همچنین شرایط فعلی بازار کریپتو، چقدر طول می‌کشد تا ریپل به ۱۰ دلار برسد؟ 

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، ریپل یکی از رمزارزهایی است که امسال علی‌رغم فشارهای نظارتی رشد قابل قبولی داشته است. این رمزارز در چند ماه اخیر و همزمان با پیروزی‌های ریپل در دادگاه علیه SEC، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. حالا تریدرها مشتاقانه منتظرند تا ریپل وارد یک رالی صعودی شود. 

صرافی چنجلی (Changelly) در تازه‌ترین پیش‌بینی خود اعلام کرده است که احتمالا قیمت ریپل در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت. تحلیلگران صرافی چنجلی معتقدند که ریپل می‌تواند بیش از ۱۷۰۰ برابر ارزش فعلی خود در این دهه رشد کند. این امر باعث می‌شود که قیمت ریپل از سطح فعلی ۰.۶۰ دلار به بیش از ۱۱ دلار تا سال ۲۰۳۰ افزایش یابد.

رشد ریپل از سال ۲۰۲۰ به دلیل شکایت SEC و شروع یک پرونده حقوقی فرسایشی و سنگین، متوقف شده است اما وضعیت اخیرا تغییر کرده و ریپل اکنون در موقعیتی است که می‌تواند از سایه این شکایت خارج شود. صرافی چنجلی ضمن اشاره به احساسات صعودی نسبت به ریپل توضیح می‌دهد که با توجه به قرار گرفتن شاخص ترس و طمع ریپل روی وضعیت طمع شدید، احتمالا قیمت این رمزارز تا پایان ماه از مقاومت ۰.۷۰ دلار و حتی ۰.۸۰ دلاری نیز عبور خواهد کرد. این صرافی پیش‌بینی می‌کند که قیمت ریپل به زودی به ۰.۸۰۳۲ دلار می‌رسد که ۳۳.۸۷ درصد از قیمت فعلی آن بالاتر است. چنجلی با یادآوری سقف تاریخی قیمت ریپل، پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز تا سال ۲۰۲۷ به ۳.۸۰ دلار می‌رسد و با ادامه روند صعودی ممکن است تا سال ۲۰۳۰ از آستانه ۱۰ دلار نیز فراتر رود. این نشان دهنده افزایش خیره کننده ۱۷۹۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است. 

    <div class="box info  alignright" style="width:100%">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span> بیشتر بخوانید: نبرد ریپل و SEC ممکن است تا سال ۲۰۲۷ طول بکشد! 
        </div>
    </div>

چنجلی با نگاهی خوش‌بینانه درباره ۲ سال بعد از رسیدن به قیمت ۱۰ دلار نیز توضیح می‌دهد و براین باور است که حداکثر قیمت در آن زمان به حدود ۲۳.۴۶ دلار خواهد رسید. اکثر تحلیلگران دنیای کریپتو معتقدند که قیمت ریپل تا پایان ۲۰۲۳ در همان محدوده ۰.۶۰ دلار تا نهایتا ۱ دلار نوسان خواهد کرد. 

اکانت ERGAG CRYPTO اهداف مختلفی را برای قیمت ریپل تعیین کرده که از ۵ تا ۲۷ دلار متغیر است. از منظر فنی، ریپل به تازگی وارد منطقه محدوده میانگین هزینه دلار (DCA) شده و فرصتی برای خرید ریپل بیشتر است.

هیچ تضمینی وجود ندارد که XRP به ۱۰ دلار برسد اما پیشرفت ریپل و همکاری این شرکت با کشورها و موسسات مالی مختلف، خوش‌بینی را نسبت به ارزش این رمزارز در دهه آینده تقویت می‌کند.

    <div class="box warning  " style="width:100٪">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. 
        </div>
    </div>

نوشته چقدر طول می‌کشد تا ریپل به ۱۰ دلار برسد؟ منتظر رشد ۱۷۰۰ درصدی XRP باشیم؟ اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#چقدر #طول #میکشد #تا #ریپل #به #دلار #برسد #منتظر #رشد #درصدی #XRP #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply