Saturday, July 6, 2024



صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) پلتفرم جدیدی را در جهت توسعه بخش بازی‌های بلاکچینی خود معرفی کرده است. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند از پلتفرم بازی پنکیک سواپ برای ارائه بازی‌های خود استفاده کنند. 

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، در حال حاضر پلتفرم جدید بازی‌های بلاکچینی پنکیک سواپ تنها شامل دو بازی است. این بازار به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که مستقیما بازی‌ها را روی این پلتفرم بسازند، منتشر کنند و در هر زمان به روز رسانی کنند. علاوه براین، امکان برقراری ارتباط موثر نیز فراهم شده است. 

یکی از بازی‌هایی که اکنون در پلتفرم پنکیک سواپ قرار دارد، محافظان پنکیک (Pancake Protectors) نام دارد که در همکاری با Mobox عرضه شده و در اوج بازدید خود بیش از ۲۵۰۰۰ گیمر را در یک روز جذب کرده است. بازی دوم نیز شهردار پنکیک (Pancake Mayor) نام دارد. پنکیک سواپ قصد دارد تعداد و تنوع بازی‌ها را روی پلتفرم خود افزایش دهد و به دنبال ترغیب توسعه‌دهندگان است. این مجموعه در توضیح توسعه جدید خود نوشت که انقلاب GameFi با ۱.۵ میلیون گیمر بالقوه توسط پنکیک سواپ تحقق پیدا کرده است. 

گیم‌فای (GameFi) به بازی‌های بلاکچینی اشاره دارد که گیمرها معمولا با انگیزه اقتصادی آن‌ها را بازی می‌کنند تا در نهایت بتوانند دارایی کسب شده را به خارج از فضای گیم منتقل کنند. برخی از این پروژه‌ها مانند اکسی اینفینیتی (توکن AXS)، از نظر رشد قیمت در بازار صعودی سال ۲۰۲۱ جزو بهترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های بودند. 

پنکیک سواپ بر روی ۹ بلاکچین محبوب شامل BNB Chain، اتریوم، اپتوس، پالیگان، zkEVM، zkSync Era آربیتروم وان، لینیا، بیس، و opBNB توسعه پیدا کرده و فعال است. توسعه دهندگان هر یک از این بلاکچین‌ها می‌توانند بازی‌هایی را در بازار ویژه پنکیک سواپ بسازند و عرضه کنند.

    <div class="box shadow  aligncenter" style="width:100%">
        <div class="box-inner-block">
            <span class="fa tie-shortcode-boxicon"></span>تحلیل پنکیک سواپ
        </div>
    </div>

نوشته پنکیک سواپ بازار بازی‌های بلاکچینی را عرضه کرد اولین بار در والکس. پدیدار شد.


#پنکیک #سواپ #بازار #بازیهای #بلاکچینی #را #عرضه #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply