Friday, July 5, 2024


massive-ripple-xrp-price-prediction-but-is-it-too-outrageous

زمان مطالعه: 2 دقیقهاحساسات صعودی کنونی در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران ارزهای دیجیتال را وادار می‌کند تا اهداف قیمتی خود را برای برخی از داغ‌ترین کوین‌‌های موجود در این فضا تعیین کنند و به پیش‌بینی بپردازند. ریپل (XRP) هم یکی از آنها است.

در حالی که برخی مواضع محافظه‌کارانه‌تری اتخاذ می‌کنند، CryptoBull، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است که در دوره صعودی بعدی می‌توانیم محدوده ۲۲۰ دلاری را برای XRP ببینیم.

با استفاده از تحلیل تکنیکال، این تحلیلگر اظهار داشت که در طول اولین دوره صعودی XRP، این توکن شاهد افزایشی از ۰.۰۰۲ دلار به ۳.۸۴ دلار بود. اگر از همین الگو پیروی کنیم، در این روند صعودی می‌توانیم XRP را با قیمت ۲۲۰ دلار پیدا کنیم.

با این حال، این معامله‌گر اظهار داشت که این تنها یک سناریو بر اساس عملکرد قیمت گذشته است. هدف فروش فعلی او ۵ دلار است، اما او مقداری XRP را برای اهداف آینده باقی خواهد گذاشت.

برخی از کاربران در مورد این توییت اظهار نظر کردند و گفتند که اگرچه ممکن است این تحلیل درست باشد اما این هدف قیمت بسیار دور از ذهن است. با این حال، این اولین بار نیست که ما شاهد عبور از پیش‌بینی قیمت‌ها هستیم.

قیمت ۲۲۰ دلار برای XRP ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما ۵۰۰ دلار برای دارایی کریپتویی در چند سال آینده چطور؟ با توجه به اینکه ارزش بازار XRP باید به ۲۵۰ تریلیون دلار برسد تا این اتفاق بیفتد، این پیش‌بینی بسیار مضحک به نظر می‌رسد.

با این حال، تحلیلگرانی مانند Dark Defender پیش‌بینی کرده‌اند که XRP تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۶ دلار برسد؛ یعنی ۱۰۰۰+ درصد افزایش. البته رسیدن به این قیمت تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که ریپل بتواند بر چندین سطح حمایت و مقاومت غلبه کند.

ریپل از ابتدای سال تا به امروز ۶۰ درصد افزایش یافته و در کنار بیت کوین (BTC)، یکی از بزرگ‌ترین برندگان سال ۲۰۲۳ است.

آزمایشگاه ریپل در حال حاضر ۳ برد پیاپی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) داشته است و مدیران اجرایی آن، برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن، از تمام ادعاها توسط SEC تبرئه شدند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چند پیش‌بینی عجیب برای ریپل توسط تحلیلگران معروف! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#چند #پیشبینی #عجیب #برای #ریپل #توسط #تحلیلگران #معروف

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply