Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، توجه جامعه کریپتو به احتمال عرضه چنین صندوق‌هایی برای ارزهای دیجیتال دیگر جلب شده است.

از جمله این رمزارزها، می‌توان به ریپل (XRP) اشاره کرد که به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح است و بحث‌هایی را در میان دارندگان آن به وجود آورده است.
بر اساس نظرسنجی اخیر انجام‌شده در یک شبکه اجتماعی، دو سوم از پاسخ‌دهندگان (۶۶.۱ درصد) با عرضه ETF ریپل در سال ۲۰۲۵ موافق و حدود یک سوم (۳۳.۹ درصد) با این موضوع مخالف هستند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


برخی از اعضای جامعه ریپل که از عرضه احتمالی ETF آن استقبال می‌کنند، معتقدند این امر می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌گذاری سازمانی و پذیرش گسترده‌تر این توکن شود. به عقیده آنها، عرضه یک ETF می‌تواند تاثیر مثبتی بر پویایی بازار ریپل داشته باشد.
با این حال، برخی دیگر از جمله بیل مورگان، طرفدار سرشناس ریپل، ضرورت وجود ETF را زیر سؤال می‌برند. آنها بر این باورند که ارزش ریپل باید بر اساس کاربرد و پذیرش آن به عنوان یک روش پرداخت افزایش یابد، نه وابستگی به سرمایه‌گذاری سازمانی.
در کل، موضوع ETF ریپل، بحثی گسترده‌ است. در حالی که عده‌ای بر نقش مثبت وجود یک ETF در تقویت جایگاه ریپل تاکید می‌کنند، عده‌ای دیگر معتقدند که این موضوع با هدف اصلی ریپل به عنوان یک ارز جهانی در تضاد است؛ چرا که ارز جهانی باید به صورت آزادانه معامله شود.
با وجود بحث‌های مطرح‌شده، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که در سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه ETF ریپل خواهیم بود یا خیر. همچنین، این سؤال همچنان بدون پاسخ باقی مانده که آیا راه‌اندازی یک ETF واقعا برای ریپل مفید خواهد بود یا ارزش این توکن در مسیری کاملا متفاوت نهفته است.



Source
#احتمال #عرضه #ETF #ریپل #در #سال #۲۰۲۵ #این #محصول #به #نفع #XRP #است #یا #به #ضرر #آن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply