Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، جو گرند (Joe Grand)، یک هکر سخت‌افزار شناخته‌شده، موفق شده است قفل یک کیف پول دیجیتال حاوی ۳ میلیون دلار بیت کوین را باز کند.

گرند پس از تماس یکی از دارندگان بدشانس بیت کوین از اروپا به کمک او شتافت و موفق شد دسترسی وی به دارایی‌های خود را دوباره برقرار سازد.
اختلال در کارکرد فایل رمز عبور، مانع از دسترسی فرد مذکور به دارایی‌های خود شده بود. به گفته مالک، بیت‌کوین‌‌های داخل این کیف پول در سال ۲۰۱۳ خریداری شده بودند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اولین بار نیست که گرند قفل کیف‌پول‌های کریپتو را می‌شکند. در سال ۲۰۲۲ نیز، او موفق شده بود یک کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor) را رمزگشایی نماید. گفته می‌شود، او اغلب چنین درخواست‌هایی را از سوی صاحبان ارزهای دیجیتال به دلایل مختلف رد می‌کند.
پیدا کردن رمز عبور کیف پول اخیر، به دلیل تولید شدن توسط نرم افزار روبوفورم (RoboForm) پیچیده‌تر بود. پیش از آن، کارشناسان مختلف عنوان کرده بودند که بازیابی دارایی‌های این کیف پول غیرممکن است. با این حال، گرند با کمک همکار آلمانی خود متوجه وجود یک راهکار شد.
آن‌ها با مهندسی معکوس دریافتند که رمز تولیدشده توسط روبوفورم کاملا تصادفی نیست و طبق الگویی خاص ایجاد می‌شود که با دانستن تاریخ ایجاد می‌توان به آن دسترسی یافت.
اما نکته منفی این بود که مالک کیف پول، تاریخ دقیق ایجاد آن را به خاطر نداشت. این موضوع مانع ادامه تلاش گرند نشد و وی موفق شد با تعریف محدوده زمانی درست، به رمز عبور دسترسی پیدا کند.
مالک این کیف پول اکنون معتقد است که گم کردن رمز عبور آن به نوعی خوش‌شانسی وی محسوب می‌شود؛ زیرا ارزش بیت‌کوین در طول این سال‌ها چند برابر شده و در صورتی که وی به آن‌ها دسترسی داشت، مدت‌ها پیش آن‌ها را به فروش رسانده بود. او اکنون منتظر شش رقمی شدن قیمت این ارز دیجیتال است.



Source
#بازیابی #بیتکوینهای #دوران #ساتوشی #با #شکستن #قفل #کیف #پول #قدیمی #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply