Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتحولات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، توجه‌ها را به سمت دو توکن سلستیا (TIA) و داگ‌ویف‌هت (WIF) جلب کرده است. در واقع، خوش‌بینی حاکم بر بازار و همچنین، وضعیت امیدوارکننده شاخص‌های تکنیکال، می‌توانند روند صعودی قیمت این دو دارایی را تقویت کنند.

کریپتو راد (Crypto-ROD)، یکی از معامله‌گران شناخته‌شده، با اشاره به ساختار قوی این توکن، پیش‌بینی می‌کند قیمت سلستیا به ۲۰ دلار یا بالاتر برسد.
آلت‌کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، دیگر تحلیلگر بازار نیز ضمن اشاره به نمودار امیدوارکننده و تایید روند صعودی این توکن، به دلیل رویدادهای آنلاک توکن در ماه‌های آینده، بر لزوم احتیاط تاکید کرده و نگهداری طولانی‌مدت آن را توصیه نمی‌کند.
رایان واتکینز (Ryan Watkins) نیز ضمن اشاره به احساسات مثبت، بر اهمیت رویکرد ماژولار (modular) سلستیا تاکید کرده است. او اشاره کرده که اکوسیستم سلستیا در آستانه راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ و اجرای حساب‌های دانش صفر ( ZK)، فعالیت فزاینده‌ای را تجربه می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید TIA فقط با 10 هزار تومان!
فقط با 10 هزار تومان TIA را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TIA


در زمان نگارش این خبر، سلستیا با ۷.۱۰ درصد رشد روزانه، در محدوده قیمتی ۱۱.۴۴ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات روزانه آن نیز ۱۰۷.۱۱ درصد افزایش یافته است.celestia-tia-and-dogwifhat-wif-prices-pumping-heres-why
علاوه بر سلستیا، روند قیمت WIF نیز صعودی به نظر می‌رسد. هیتش (Hitesh.eth)، از تحلیلگران بازار، با ارائه آمار و داده‌هایی به عوامل مثبت مؤثر بر قیمت WIF اشاره می‌کند.
او به مواردی همچون قدرت نسبی ۱۵ برابری WIF نسبت به ETH در یک هفته‌ گذشته، افزایش ۶.۷ درصدی دارندگان این توکن در ۳۰ روز گذشته و جریان ورودی خالص ۱۶۲ میلیارد دلاری به بازار آن اشاره کرده است.
دیگر تحلیلگران نیز ضمن اشاره به شکست رو به بالای قیمت در نمودار WIF، بر لزوم تایید این روند صعودی توسط حجم و شاخص قدرت نسبی (RSI) تاکید کرده و از پتانسیل این توکن برای افزایش قیمت تا ۱۰۰ دلار خبر می‌دهند.



Source
#پیشبینی #صعودی #تحلیلگران #درباره #سلستیا #منتظر #رکوردشکنی #جدید #TIA #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply