Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم کوین پپه قورباغه (PEPE) در یک ماه گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و با رشد ۱۳۶ درصدی، حالا در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۳۲ دلار تثبیت شده است. این توکن همچنین موفق شده جای خود را در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش کل بازار پیدا کند.

در زمان نگارش این خبر، پپه با ارزش بازار ۶.۸۶ میلیارد دلار در رتبه‌ نوزدهم قرار دارد و رقابتی جدی با شبکه پالیگان‌ (MATIC) که با ارزش بازار ۷.۲۹ میلیارد دلاری در رتبه‌ هجدهم قرار دارد، ایجاد کرده است.
عده زیادی از فعالان بازار بر این باورند که رالی اخیر قیمت پپه می‌تواند به آن کمک کند تا به زودی از پالیگان پیشی بگیرد. این ادعا بر اساس چند عامل است:

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


اول، ارزش بازار پپه در یک ماه گذشته دو برابر شده است. در حالی که پپه کار خود را در ابتدای ماه می با ۲.۶ میلیارد دلار آغاز کرد، ارزش بازار آن دیروز به بالاترین رقم خود یعنی ۷.۳۴ میلیارد دلار رسید. این رشد باعث شده تا ارزش بازار پپه به پالیگان، بسیار نزدیک شود.top-reasons-why-pepe-price-rally-might-flip-polygon-matic-soon
دوم، فعالیت در شبکه‌ برای پپه به طور مداوم در حال افزایش است که منجر به رشد قیمت آن می‌شود. در مقابل، فعالیت در شبکه‌ پالیگان مدتی است که کند شده و این موضوع، تقاضا برای آن را در بازار محدود کرده است.
در حال حاضر، حجم معاملات پپه ۱.۹ میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات پالیگان تنها ۳۳۰ میلیون دلار است.
سوم، رشد قیمت پپه در ماه می بسیار چشمگیرتر از پالیگان بوده است. قیمت پپه در این مدت ۱۳۶ درصد افزایش یافته، در حالی که قیمت پالیگان تنها ۳ درصد رشد کرده است.
با این حال، نباید فراموش کرد که به دنبال برداشت سود توسط سرمایه‌گذاران، رشد قیمت پپه در حال حاضر متوقف شده و حتی کمی کاهش یافته است. علاوه بر این، حجم معاملات آن نیز روند کاهشی داشته است.






Source
#مقایسه #عملکرد #پپه #پالیگان #در #ماه #می #PEPE #میتواند #جایگاه #MATIC #را #تصاحب #کند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply