Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB) در آخرین پیشرفت خود، موفق شده است از نظر ارزش بازار، از کاردانو (ADA) پیشی بگیرد. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ارزش بازار این دو ارز دیجیتال در حال حاضر به ترتیب ۱۶.۹ و ۱۶.۵ میلیارد دلار است.

قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته و به لطف این صعود، اکنون در جایگاه دهم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار گرفته است. قیمت دوج‌کوین (DOGE) که در حال حاضر در جایگاه هشتم برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد، طی مدت مشابه تنها ۲ درصد افزایش یافته است.
به نظر می‌رسد که رشد اخیر قیمت شیبا به دلیل انتشار چند توییت جدید توسط شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد این پروژه، بوده که احساسات مثبت را در بین اعضای جامعه افزایش داده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سایر میم‌کوین‌ها نیز طی روز گذشته، شاهد رشد قیمت خود بوده‌اند. به عنوان مثال، داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) با افزایش ۲۰ درصدی، عملکرد شیبا را تحت‌الشعاع قرار داده است. قیمت میم‌کوین‌هایی نظیر فلوکی (FLOKI) و بانک (BONK) نیز رشد دو رقمی را ثبت کرده‌ است.
پیش از این و در ماه اکتبر ۲۰۲۱، شیبا موفق شده بود برای مدت کوتاهی از نظر ارزش بازار از دوج‌کوین پیشی بگیرد. در ادامه باید دید که آیا تکرار این موفقیت برای شیبا امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر. در حال حاضر، اختلاف ارزش بازار این دو توکن ۷ میلیارد دلار است.
علی‌رغم افزایش اخیر، قیمت شیبا همچنان ۶۶ درصد نسبت سقف تاریخی خود که در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، پایین‌تر است.
طبق داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، هم‌اکنون ۷۰ درصد از دارندگان توکن SHIB در سود هستند. همچنین، اکثریت قریب به اتفاق دارندگان (۷۶ درصد)، بیش از یک سال است که این ارز دیجیتال را نگهداری کرده‌اند.






Source
#صعود #شیبا #اینو #به #جایگاه #دهم #بازار #SHIB #جای #کاردانو #را #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply