Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با وجود اینکه بزرگ‌ترین میم کوین‌ها از نظر ارزش بازار هستند، اما به نظر می‌رسد که سلطه خود را در بازار از دست می‌دهند. بر اساس داده‌های موجود، طی هفته گذشته، میم‌ کوین‌های جدیدتر عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند که در ادامه، به معرفی برترین آنها می‌پردازیم.

پپه (PEPE) در صدر این لیست قرار دارد. با وجود رالی بسیار سریع، به نظر می‌رسد که این رشد همچنان ادامه دارد. در ماه گذشته، قیمت پپه پس از بهبود از سقوط بازار، بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافت.
در روزهای گذشته، قیمت این میم کوین به بالاترین حد خود یعنی بالاتر از ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رسید. با وجود اصلاح‌ قیمت پس از ثبت رکورد جدید، پپه همچنان از نظر بازدهی هفتگی بیش از ۱۵ درصد رشد دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فلوکی (FLOKI) نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. ارزش بازار فلوکی در مدت یک سال از کمتر از ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است.
این بهبود باعث شده تا فلوکی جایگاه خود را به عنوان چهارمین میم کوین بزرگ تثبیت کند. فلوکی نیز ماه فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و در این مدت، بیش از ۸۰ درصد جهش داشته است.
بازدهی هفتگی فلوکی ۲۵.۱۷ درصد بوده و امروز هم با ۹ درصد رشد بیشتر، این میم کوین تنها اندکی با ثبت یک رکورد قیمتی جدید فاصله دارد.
بانک (BONK) دیگر میم‌کوین با عملکرد مناسب است. این توکن پس از عبور موفق از مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۶ دلاری، به روند صعودی خود ادامه داده است.
قیمت بانک در هفته گذشته ۳۲.۵۹ درصد رشد داشته و با افزایش ۱۱.۵۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار آن اکنون به ۲.۸۵ میلیارد دلار رسیده است.
در نهایت، داگ‌ویف‌هت (WIF) نیز در بین میم کوین‌ها عملکرد خوبی داشته است. در هفته گذشته، WIF با حدود ۳۸ درصد افزایش قیمت در بین میم‌کوین‌ها پیشتاز بوده است. در حال حاضر WIF با ۲۰.۴۴ درصد رشد روزانه در محدوده قیمتی ۳.۹۳ دلاری معامله می‌شود.
در همین حال، شایان ذکر است که قیمت شیبا امروز ۱۵.۳۰ درصد افزایش یافته است.



Source
#تغییر #محبوبیت #میمکوینها #کدام #توکنها #در #هفته #گذشته #بیشترین #بازدهی #را #داشتند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply