Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمایکل سیلور، مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، در اقدامی غیرمنتظره، از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم حمایت کرد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ماه می به هشت درخواست برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم چراغ سبز نشان داد.
این تغییر موضع از سوی سیلور بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا او پیش‌تر انتقادات شدیدی را به اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین وارد کرده بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سیلور در آن زمان معتقد بود که این ارزهای دیجیتال، قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند و امکان عرضه دارایی‌هایی مانند اتریوم به صورت ETF اسپات وجود ندارد.
با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تنها چند هفته پس از اظهارات سیلور، راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم را تأیید کرد؛ هرچند معاملات این ETFها هنوز آغاز نشده است.
سیلور در مصاحبه‌ جدید خود گفته که ETF اتریوم و سایر محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال، لزوما بد نیستند. او اکنون بر این باور است که با راه‌اندازی این محصولات، سرمایه‌گذاران بیشتری وارد بازار کلی ارزهای دیجیتال خواهند شد.
به گفته سیلور، این امر به تثبیت موقعیت بیت‌کوین به عنوان دارایی غالب در این صنعت نیز کمک خواهد کرد.
هنوز مشخص نیست که آیا سیلور روی اتریوم هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد یا خیر. در همین حال، فعالان صنعت ارزهای دیجیتال در انتظار واکنش وال استریت به این نوع جدید از ETF و آغاز معاملات آن هستند. همچنین، موضوع ماهیت اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار، همچنان یک پرسش بی‌پاسخ باقی مانده است.
گفتنی است سیلور یکی از حامیان اصلی و سرسخت بیت‌کوین بوده و از آگوست ۲۰۲۰ تاکنون به طور مداوم بر ذخایر بیت‌کوین خود افزوده است.



Source
#تغییر #موضع #ناگهانی #نهنگ #بزرگ #تأیید #ETF #اسپات #اتریوم #به #نفع #بیت #کوین #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply