Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشاخص‌های کلیدی شبکه اتریوم، نظیر آدرس‌های انباشت‌کننده، اخیرا رشد مطلوبی داشته‌اند و به صورت همزمان، قیمت ETH نیز در حال افزایش است. تعداد آدرس‌های انباشت‌کننده شاخص مهمی در نظارت بر احساسات بازار محسوب می‌شود.

داده‌های پلتفرم تحلیلی کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) نشان‌دهنده افزایش سیستماتیک تعداد هولدر‌های اتریوم است. بر اساس این داده‌ها، تعداد کیف‌پول‌های دارنده ۱۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار اتریوم مجموعا به بالای ۳۷۰۰ آدرس رسیده که از بهبود احساسات معامله‌گران در مورد این ارز دیجیتال حکایت دارد.
آدرس‌های دسته اول (۱۰ تا ۱۰ هزار اتریوم) در مجموع حاوی ۲۴۶۷۰۰ توکن هستند، در حالی که کیف پول‌های دسته دوم (۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار اتریوم) ۳۷۳۷۰۰ توکن را در خود جای داده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


برای مقایسه، در نظر بگیرید که در اول ماه می، گروه اول دارای ۲۲.۵ هزار توکن و دسته دوم دارای ۲۹.۹ هزار توکن‌ بودند. این رشد چشمگیر به رشد بازار کریپتو و عوامل کلان اقتصادی نسبت داده می‌شود.
به طور مشابه، فعالیت معاملاتی نهنگ‌های اتریوم نیز صعودی قابل‌توجه داشته و حجم معاملات با ارزش بالای ۱۰۰ هزار دلار در سال جاری به بالاترین حد خود رسیده است.
پیش از این، تصویب صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در ۱۱ ژانویه منجر به افزایش انباشت این ارز دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران شد و در پی آن، قیمت یک سقف تاریخی جدید را بالای ۷۳ هزار دلار به ثبت رساند.
در هفته گذشته شاهد تصویب صندوق‌های ETF اسپات اتریوم بودیم که این موضوع یکی از دلایل اصلی افزایش انباشت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اتریوم نیز می‌تواند در آینده نزدیک با حمایت سرمایه‌گذاران، سقف تاریخی جدیدی را ثبت نماید.
در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با ۰.۹۷ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته و ۵.۶ درصد افزایش طی هفته گذشته، به ۳۸۷۹ دلار رسیده است. در آخرین به‌روز‌رسانی، یک نهنگ اتریوم ساعاتی پیش، ۴۲۱۹۲ توکن ETH را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد.



Source
#روند #افزایشی #انباشت #اتریوم #گاوها #در #پی #رساندن #قیمت #به #هزار #دلار #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply