Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت چین‌لینک (LINK) در ۲۴ ساعت گذشته با ۷ درصد افزایش به بالاترین سطح ماهانه خود یعنی ۱۸.۸۲ دلار رسیده است. این افزایش قیمت به لطف دو عامل کلیدی رخ داده است: همکاری چین‌لینک با سیستم پرداخت بین‌المللی سوئیفت (Swift) و تأثیر مثبت تایید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم.

کنفرانس کانسنسیس که قرار است این هفته در شهر آستین تگزاس برگزار شود، به صورت مشترک توسط چین‌لینک و سوئیفت، میزبانی خواهد شد.
انتظار می‌رود بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از ۱۰۰ کشور در این رویداد شرکت کنند. این همکاری باعث خوش‌بینی دارندگان چین‌لینک شده است. همچنین، شبکه چین‌لینک ۱۲ به‌روزرسانی برای ۶ سرویس خود روی ۹ بلاکچین مختلف از جمله آربیتروم، بیس، آپتیمیسم و اتریوم انجام داده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، تایید صندوق ETF اسپات اتریوم باعث افزایش تقاضا برای آلت‌کوین‌ها، از جمله چین‌لینک شده و همچنین، فرصت‌هایی را برای ورود سایر ETFها به بازار باز کرده است.
همانطور که سرگی نزاروف (SergeyNazarov)، یکی از بنیانگذاران پروژه چین‌لینک گفته است، پذیرش گسترده صندوق‌های ETF نشانه‌ای از یک روند رو به رشد است که در آینده نه تنها بیت کوین و اتریوم، بلکه بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز صندوق‌های ETF مخصوص خود را خواهند داشت.
با وجود افزایش اخیر، قیمت چین‌لینک همچنان فاصله زیادی با بالاترین رکورد خود یعنی ۵۲.۸۸ دلار دارد. با این حال، تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت چین‌لینک در روزهای آینده حدود ۳۰۰ درصد افزایش یابد.
مایکل ون‌ده‌پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر برتر بازار، بر این باور است که قیمت چین‌لینک می‌تواند بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ درصد رشد کند. او معتقد است که این رمزارز از سطح حمایتی حیاتی برگشته و به زودی شاهد روند صعودی قابل‌توجهی برای این ارز دیجیتال خواهیم بود.






Source
#پیشبینی #رشد #۳۰۰ #درصدی #چینلینک #قیمت #LINK #رکورد #ماهانه #خود #را #شکست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply