Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزار‌ش‌های منتشرشده، یک سرمایه‌گذار شیبا اینو (SHIB) توانسته است با سرمایه اولیه ۲،۶۲۵ دلار، سود ۴۱۹ برابری کسب کند و به رقم خیره کننده ۱.۱ میلیون دلار برسد. این داستان نشان‌دهنده اهمیت صبر، ایمان و پتانسیل رشد ارز دیجیتال شیبا اینو است.

طبق گزارش‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این سرمایه‌گذار در اوایل سال ۲۰۲۱ و زمانی که شیبا اینو هنوز ارز شناخته‌شده‌ای نبود، با دو توکن اتریوم، ۴۸.۰۹ میلیارد توکن شیبا خریداری کرده است. این تصمیم با ریسک همراه بود، اما در نهایت منجر به سود کلانی برای وی شد.
هولد کردن توکن‌های شیبا به مدت ۳.۵ سال، کلید موفقیت این سرمایه‌گذار بوده است. وی در نهایت توانست با فروش این توکن‌ها، به مبلغ ۱.۱ میلیون دلار دست پیدا کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این داستان فراتر از یک موفقیت مالی است و اهمیت صبر و ایمان به چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را به ما یادآوری می‌کند. در همین راستا، لازم به ذکر است که آینده شیبا اینو با توجه به پروژه‌های جدید، مشارکت‌های راهبردی و توسعه جامعه آن، روشن به نظر می‌رسد.
در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو با ۰.۷۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۲۴۷ دلاری معامله می‌شود. شیبا امروز نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرده و بالاترین و کمترین قیمت ثبت شده برای آن به ترتیب ۰.۰۰۰۰۲۶۰۷ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۴۶ دلار بوده است.
قیمت شیبا در بازه زمانی هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب شاهد یک افت ۲.۵۳ و ۰.۱۷ درصدی بوده است. با وجود این، حجم معاملات شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشمگیر ۲۱۵.۹۶ درصدی، به ۱.۰۱ میلیارد دلار رسیده است.
این افزایش فعالیت، ارزش بازار شیبا اینو را به ۱۴.۶۶ میلیارد دلار رسانده و جایگاه آن را به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال برتر در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ تثبیت کرده است.






Source
#داستان #میلیونر #شدن #یک #سرمایهگذار #خوششانس #کسب #سود #۴۱۹ #برابری #با #شیبا #اینو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply