Monday, July 8, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، ارز دیجیتال تپ سواپ (TAPS) قرار است در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) به صورت رسمی راه‌اندازی شود. با این حال، هنوز هیچ تاریخ رسمی برای لیست شدن این توکن در صرافی‌ها اعلام نشده است.

ربات تلگرام تپ سواپ با ادعای کسب درآمد از طریق کلیک کردن روی یک لوگو در صفحه نمایش تلفن همراه، تاکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر جذب کرده است.
جذابیت این بازی برای کسب توکن حتی موجب شد که ربات تپ سواپ برای مدتی در ۲۴ می دچار اختلال شود. این موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر معتبر یا کلاهبرداری بودن پروژه نیز شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کاربران ربات تلگرام تپ سواپ انتظار دارند که بتوانند در ۳۰ می، امتیاز انباشته خود را به توکن‌های قابل معامله تبدیل کنند. با این حال، تاکنون هیچ اعلامیه‌ای در خصوص تاریخ دقیق عرضه توکن‌های تپ سواپ در صرافی‌ها منتشر نشده است.
در این میان، پیش‌بینی‌های قیمتی برای توکن تپ سواپ جالب توجه است. کارشناسان ارز دیجیتال بر این باورند که قیمت تپ سواپ ممکن است با نات‌کوین، ارز دیجیتالی که در ابتدای سال جاری عرضه شد، برابری کند یا حتی از آن بیشتر باشد.
با توجه به پروژه نات‌کوین که در ۱ ژانویه ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و توکن آن در ۱۶ می ۲۰۲۴ ماه عرضه گردید، ممکن است برای پروژه تپ سواپ نیز فاصله‌ای چند ماهه بین این دو تاریخ وجود داشته باشد.
در کل، در مورد تپ سواپ می‌توان گفت که کاربران پس از راه‌اندازی توکن در ۳۰ می، قادر خواهند بود امتیازهای خود را با توکن‌های قابل معامله تپ سواپ مبادله کنند.
با این حال، این موضوع به معنای امکان معامله مستقیم این توکن‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال در آن روز نیست و تاریخ عرضه دقیق این توکن در صرافی‌ها هنوز مشخص نشده است.



Source
#تاریخ #راهاندازی #رمزارز #تپسواپ #اعلام #شد #توکن #TAPS #کی #به #صرافیها #میآید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply