Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک حمله هکری به قرارداد هوشمند میم‌کوین نورمی (NORMIE) باعث سقوط ۹۹.۹۹ درصدی قیمت آن در عرض کمتر از سه ساعت شده است. در پی این حمله، ارزش بازار نورمی نیز از تقریبا ۴۲ میلیون دلار به کمی بیش از هزار دلار رسیده است.normie-memecoin-team-mulls-hacker-demands-after-token-falls-99شرکت تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) اولین شرکتی بود که این سوءاستفاده را شناسایی کرد. طبق گزارش‌ها، هکر با ارسال پیامی درون زنجیره‌ای به آدرس توسعه‌دهنده نورمی، پیشنهاد بازگشت ۹۰ درصد از وجوه سرقت‌شده را داده است.

البته این پیشنهاد با این شرط مطرح شده که از وجوه سرقت‌شده و موجودی کیف پول توسعه‌دهندگان برای راه‌اندازی یک توکن جدید، به منظور جبران خسارت دارندگان نورمی استفاده شود. هکر همچنین درخواست کرده که اقدام تلافی‌جویانه‌ای علیه او صورت نگیرد.
با اینکه تیم نورمی با این پیشنهادات موافقت کرده، اما دو طرف بر سر زمان بازگشت وجوه به توافق نرسیده‌اند. هکر اصرار دارد که راه‌اندازی توکن باید قبل از بازگشت وجوه انجام شود. اما تیم نورمی خواستار برگرداندن حساب توییتر خود و وجوه،‌ قبل از راه‌اندازی توکن جدید است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این حادثه نشان‌دهنده آسیب‌پذیری بالای بسیاری از میم ‌کوین‌ها است. طبق گزارش کوئیک اینتل (Quick Intel)، حدود ۷۲ هزار نفر از دارندگان نورمی تحت تاثیر این حمله قرار گرفته‌اند و مشخص نیست که این افراد چه زمانی می‌توانند وجوه دزدیده شده خود را بازیابی کنند.
در این میان، نتایج تحقیقات دیگر نشان می‌دهند که ۹۱ درصد از میم‌ کوین‌ها دارای آسیب‌پذیری‌هایی هستند.


منبع

کوین تلگراف





Source
#هک #سقوط #آزاد #میمکوین #نورمی #هکر #وجوه #را #پس #میدهد #ولی #با #چند #شرط

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply