Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجذابیت بیت کوین روز به روز در حال افزایش است و سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری به خرید آن پیدا می‌کنند. در این میان، صندوق‌های ETF، فرآیند را برای سرمایه‌گذاران ساده می‌کنند و به طور بالقوه منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت بیت‌کوین می‌شوند.

تحلیلگران معتقدند که تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین گام بزرگی در پذیرش ارزهای دیجیتال بوده است. آنها پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین به زودی از مرز ۴۰۰ هزار دلار و حتی ۱ میلیون دلار عبور خواهد کرد.
طبق گزارش‌ها، تا کنون حدود ۷۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری، حدود ۵ میلیارد دلار در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با این وجود، سرمایه‌گذاران سازمانی تنها حدود ۱۰ درصد از کل مالکیت سهام صندوق‌های ETF را تشکیل می‌دهند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این رقم روز به روز در حال افزایش است که نشان‌دهنده رشد علاقه سازمانی است و می‌تواند باعث افزایش تقاضا برای بیت کوین شود.
لازم به ذکر است که موسسات مالی برای سرمایه‌گذاری به شدت سخت‌گیر هستند و قبل از آن تحقیقات زیادی انجام می‌دهند. با این حال، پس از انجام تحقیقات، همه آنها احتمالاً به یک نتیجه خواهند رسید: ویژگی‌های ذاتی بیت کوین، وجود آن در پرتفوی را به امری ضروری تبدیل می‌کند.
کارشناسان معتقدند در نهایت، پذیرش گسترده در میان سرمایه‌گذاران سازمانی رخ خواهد داد که منجر به ورود سرمایه عظیمی به بازار خواهد شد.
چنانچه مؤسسات مالی تنها ۵ درصد از دارایی‌های ۱۲۹ تریلیون دلاری خود را به بیت کوین اختصاص دهند، ارزش بازار آن می‌تواند از ۷ تریلیون دلار فراتر رود و قیمت آن به بیش از ۴۰۰ هزار دلار برسد.
در همین حال، برخی معتقدند که تخصیص ۵ درصدی سرمایه به بازار بیت کوین، بسیار محافظه‌کارانه است. به گفته تحلیلگران آرک‌اینوست (ARK Invest)، در یک سبد سرمایه‌گذاری بهینه می‌توان تا ۱۹ درصد وجوه را به بیت کوین اختصاص داد.
با تکامل استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، نقش بیت کوین در پرتفو‌ی‌های آینده افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین، با مشاهده مزایای سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو توسط موسسات پیشتاز، سایر موسسات نیز به سرمایه‌گذاری در این بخش ترغیب خواهند شد.



Source
#سرمایهگذاری #۷۰۰ #شرکت #در #ETFهای #بیتکوین #محرکی #برای #صعود #قیمت #به #۴۰۰ #هزار #دلار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply