Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمجموع ارزش دارایی‌های قفل شده (TVL) در بلاکچین تن (TON) نسبت به اول مارس بیش از ۱۰ برابر شده و برای اولین بار از مرز ۳۰۰ میلیون دلار گذشته است.

این افزایش به راه‌اندازی ابتکار اوپن لیگ (The Open League) نسبت داده می‌شود. اوپن لیگ با پاداش دادن به کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز برتر شبکه تن، به افزایش TVL کمک می‌کند.
طبق داده‌های پلتفرم دیفای لاما (DeFiLlama)، از زمان اجرای این برنامه تشویقی، TVL شبکه از ۲۳ میلیون دلار در اوایل مارس به ۳۱۵ میلیون دلار فعلی افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOTCOIN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


صرافی‌های غیرمتمرکز مانند استان‌.فای (Ston.fi) و دی‌داست (Dedust) و همچنین، پروژه‌های لیکویید‌استیکینگ مانند تن‌استیکرز (Tonstakers) و بمو (bemo)، بیشترین سهم را در افزایش TVL این بلاکچین داشته‌اند.
علاوه بر این، شبکه تن اخیرا شاهد نصب بیش از ۱ میلیون کیف پول توسط کاربران بوده است. علت افزایش علاقه کاربران و نصب این کیف پول‌ها، فراگیر شدن بازی کلیک‌محور نات‌ کوین (NOT) و امکان نقد شدن آن پس از چندین ماه، عنوان شده است.
بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت توکن اصلی شبکه تن یعنی تن‌کوین (TON) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۰.۳۳ درصدی به ۶.۳۶ دلار و ارزش بازار آن به ۲۲ میلیارد دلار رسیده است.
در همین مدت، قیمت نات‌ کوین رشد خیره‌کننده ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است. در حال حاضر، نات‌کوین ۰.۰۰۵۸۳ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن به ۵۹۸ میلیون دلار رسیده است.ton-blockchains-total-value-locked-surpasses-300-millio






Source
#رشد #ناگهانی #۱۵ #درصدی #ناتکوین #شبکه #تن #تلگرام #چه #نقشی #در #روند #قیمت #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply