Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکریستیانو رونالدو، ستاره مشهور دنیای فوتبال، علی‌رغم وجود یک شکایت ۱ میلیارد دلاری علیه او، از چهارمین مجموعه توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خود با همکاری صرافی بایننس رونمایی کرد.

این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۹ می در بازار NFT بایننس عرضه شود. جزئیات مربوط به تعداد و قیمت NFTهای این مجموعه تا زمان عرضه مشخص نخواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، در وبلاگ بایننس اعلام شده که قیمت اکثر NFTهای این مجموعه ثابت خواهد بود و تنها قیمت آخرین NFT که بسیار کمیاب هم هست، با سایرین متفاوت است. این مجموعه جدید، ادای احترامی به دوران حرفه‌ای درخشان رونالدو است و لحظات کلیدی از کل دوران ورزشی او را به نمایش می‌گذارد.cristiano-ronaldo-unveils-4th-nft-collection-binance-lawsuit
رونالدو در پستی اظهار داشت:

مسیر فوتبالی من این امکان را داده که به دور دنیا سفر کنم و افتخار این را داشته‌ام که برای برخی از معتبرترین باشگاه‌های موجود بازی کنم. حالا نوبت شماست که در این سفر به من بپیوندید.

شایان ذکر است که این اولین باری نیست که رونالدو با بایننس برای عرضه مجموعه‌های NFT همکاری می‌کند. همکاری‌های قبلی رونالدو با این صرافی، با مزایایی فراتر از دنیای دیجیتال همراه بود، از جمله تجربه‌ای منحصربه‌فرد که در آن به دارندگان NFTها این فرصت داده می‌شد تا با خود رونالدو فوتبال بازی کنند.
در همین حال، لازم به ذکر است که رونالدو پیش از این به دلیل مشارکت در فروش مجموعه‌های NFT قبلی با بایننس، در آمریکا با یک شکایت دسته‌جمعی مواجه شده است.
شاکیان پرونده ادعا کرده‌اند که رونالدو از فعالیت‌های غیرقانونی بایننس آگاه بوده و در فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده مشارکت داشته است. این شکایت ناشی از مشکلات حقوقی قبلی بایننس و محکومیت بنیانگذار این صرافی به دلیل تسهیل کلاهبرداری است.


منبع

کوین تلگراف





Source
#همکاری #ادامهدار #رونالدو #با #بایننس #NFTهای #جدید #ستاره #فوتبال #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply