Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت میم کوین پپه (PEPE) در یک روند صعودی هفتگی که همچنان ادامه دارد، بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است. این افزایش با انباشت شدید نهنگ‌ها و افزایش قابل توجه تعداد آدرس‌های فعال همراه بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پپه نزدیک به ۱۳ درصد دیگر افزایش یافته و به رکورد تاریخی جدید ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رسیده است.pepe-coin-extends-weekly-rally-to-over-80-amid-whale-accumulation-
این در حالی است که ارزش بازار این توکن نیز با عبور از ۷ میلیارد دلار به بالاترین رقم خود رسیده و حجم معاملات روزانه آن نیز از مرز ۲.۸ میلیارد دلار گذشته است.
در حال حاضر، پپه پس از دوج‌کوین و شیبا اینو، سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است. عملکرد پپه در یک ماه گذشته خارق‌العاده بوده و ۱۳۵ درصد سوددهی داشته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


به طور مشابه، این توکن در یک سال گذشته نیز، بازدهی ۱۲ برابری را برای دارندگان خود به ارمغان آورده است. این در حالی است که عملکرد کلی بازار رمزارز در همین مدت چندان درخشان نبوده است.
در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهند یک نهنگ طی پنج روز گذشته ۱.۳۲ تریلیون پپه را از صرافی بایننس خارج کرده و توانسته در همین مدت بازدهی ۲۱ درصدی کسب کند.
مقاومت خریداران در برابر کاهش قیمت و تشکیل حمایت قوی در حدود ۰.۰۰۰۰۱۳۸۰ دلار، نیز نشان‌دهنده تداوم روند صعودی است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال پپه بین ۲۱ تا ۲۲ می، از ۳۶۰۰ به ۱۲۰۰۰ رسیده است.
در اوایل هفته گذشته، یک تحلیلگر بازار با نام مستعار Hsaka پیش‌بینی کرده بود که پپه می‌تواند از رقیب خود، شیبا اینو، پیشی بگیرد. در آن زمان، پپه از نظر ارزش بازار، بیست و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بود، ولی اکنون در جایگاه نوزدهم قرار دارد.






Source
#پپه #رکوردها #را #یکی #پس #از #دیگری #میشکند #ارزش #بازار #PEPE #از #میلیارد #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply