Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک نهنگ که پیش از تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، ۸۷۳۳ واحد اتر به قیمت متوسط ۳۰۵۴ دلار خریداری کرده بود، اکنون ۶ میلیون دلار سود خالص کسب کرده است.

داده‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) نشان می‌دهند که این نهنگ پس از نقد کردن سود خود از خرید اتریوم، اقدام به تزریق دوباره بخشی از آن به بازار کرده است.
وی ۱۹.۷۵ میلیون تتر به صرافی بایننس واریز کرده و مقادیر قابل‌توجهی از آلت کوین‌های مختلف، از جمله لیدو (LDO)، یونی‌سواپ (UNI)، نیم سرویس اتریوم (ENS)، فرکس شیر (FXS) و آوه (AVE)، جابه‌جا کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اقدام نهنگ مذکور، علاوه بر متنوع کردن پرتفوی، می‌تواند نشان‌دهنده‌ رمزارزهایی باشد که وی به پتانسیل رشد آنها باور دارد.
از طرفی، نهنگ‌های دیگر نیز علاقه‌ چشمگیری به آلت کوین‌های مرتبط با اکوسیستم اتریوم نشان داده و مقادیر زیادی از توکن‌های نیم سرویس اتریوم، یونی‌سواپ، آوه، لیدو و چین‌لینک را خریداری کرده‌اند.
گزارش‌ها حاکی از آنند که پس از تایید ETF اسپات اتریوم، حجم معاملات توکن‌های این اکوسیستم تنها در عرض ۲۴ ساعت، ۱۶ درصد افزایش یافت. این روند نشان‌دهنده‌ افزایش فعالیت و علاقه‌ سرمایه‌گذاران به این توکن‌ها است.
در تحولات دیگر، بنیاد اتریوم به طور فعال وجوه خود را مدیریت می‌کند. این بنیاد اخیرا ۱۰۰۰ واحد اتریوم را به یک آدرس چند امضایی منتقل کرده و ۱۷۶۶ اتر را به قیمت ۴.۸۱ میلیون دای (DAI) فروخته است.






Source
#نهنگی #که #از #خرید #اتریوم #میلیون #دلار #سود #کرده #حالا #این #رمزارزها #را #میخرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply