Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم کوین قورباغه‌ای پپه (PEPE) در دو هفته گذشته با رشدی سرسام‌آور، توجه بازار را به خود جلب کرده است. قیمت پپه طی این مدت دو برابر شده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر، با وجود رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۵۷۷ دلار، همچنان تقاضای خرید بالایی برای این ارز دیجیتال وجود دارد.
در زمان نگارش این خبر، پپه با ۳.۵۹ درصد کاهش روزانه در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار معامله می‌شود و کمی از رکورد خود فاصله گرفته است.can-pepe-price-surge-any-higher-technical-indicators-indicate-pullout
با این حال، تحلیلگران تکنیکال با بررسی شاخص‌ قدرت نسبی (RSI)، مکدی (MACD) و نوسانات تاریخی، روندی صعودی را برای پپه پیش‌بینی می‌کنند.
این میم کوین از زمان راه‌اندازی تاکنون، رشدی بیش از ۲۶ هزار درصدی را تجربه کرده که سهم ماه جاری از این افزایش ۱۰۱ درصد و سهم هفته گذشته ۶۴ درصد بوده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


در کنار این افزایش قیمت، پپه با رسیدن به ارزش بازار ۶.۳ میلیارد دلار، به رتبه ۲۰ وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ صعود کرده است. تعداد آدرس‌ هولدر پپه نیز با افزایش تقاضا، روند صعودی داشته است.
برخی از تحلیلگران، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت پپه تا پایان سال جاری، حداقل ۱۰ تا ۱۵ برابر افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۲ دلار برسد. برخی از سرمایه‌گذاران حتی رسیدن به ارزش بازار ۶۹ میلیارد دلار را برای پپه غیرممکن نمی‌دانند.
با وجود این چشم‌انداز صعودی، نگرانی‌هایی نیز در رابطه با تکرار الگوی قیمتی سال گذشته وجود دارد. سال گذشته، پپه پس از تجربه جهشی بزرگ، با کاهشی چشمگیر مواجه شد.
در مجموع، پپه در حال حاضر یکی از داغ‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است که با رشد قابل‌توجه قیمت خود، غول‌های بزرگی مانند بیت‌کوین را نیز پشت سر گذاشته است.



Source
#تکرار #الگوی #نزولی #سال #گذشته #یا #ادامه #صعود #اخیر #پپه #کدام #مسیر #را #انتخاب #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply