Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلاکچین لایه اول آپتوس (Aptos) که توسط کارمندان سابق فیس‌بوک توسعه یافته، به رکورد جدیدی در تعداد تراکنش‌های روزانه دست پیدا کرده است.

در ۲۵ می، این شبکه موفق به ثبت ۱۱۵.۴ میلیون تراکنش شد که رقمی به مراتب بالاتر از ۳۱.۷ میلیون تراکنش ثبت‌شده برای سولانا در همان روز است.aptos-sets-new-record-for-daily-transactions-with-115-million-tx
این جهش در حجم تراکنش‌ها، یک رکورد جدید به شمار می‌رود و رکورد قبلی تراکنش‌ها در شبکه‌های لایه اول را که در اختیار سویی نتورک (Sui Network) قرار داشت (بیش از ۶۵ میلیون تراکنش)، با اختلاف چشمگیر بیش از ۵۰ درصد،‌ پشت سر گذاشته است.
همزمان با افزایش حجم تراکنش‌ها، نرخ تراکنش بر ثانیه (TPS) کاربران بلاکچین آپتوس نیز به بالاترین میزان خود یعنی ۳۲۰۰۰ رسیده است. این ارقام نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه فعالیت در این شبکه و پذیرش روزافزون فناوری آن است.

RamzarzRamzarzخرید سریع APT!
با یک کلیک آپتوس (APT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید APT


علت اصلی افزایش اخیر فعالیت‌ها در شبکه آپتوس، راه‌اندازی بازی جدید تاپوس کت (Tapos Cat) است. این بازی در همان روز اول حضور خود در شبکه اصلی، موفق به پردازش ۱۰ میلیون تراکنش شد.
در بازی تاپوس کت، کاربران می‌توانند با «قلقلک دادن» یک گربه مجازی، توکن‌های هرت (HEART) کسب کنند. این بازی برای تشویق کاربران، در ۷۲ ساعت ابتدایی، تجربه بدون کارمزد را ارائه می‌دهد.
با وجود حجم بالای تراکنش‌ها، آپتوس کارمزدهای گس و نرخ موفقیت ثابتی را حفظ کرده است. این ثبات با استفاده از ویژگی «Aggregator» در این پلتفرم امکان‌پذیر می‌شود که پردازش همزمان چندین تراکنش را ممکن می‌سازد.
در حالی که مدیرعامل هلیوس لبز (Helius Labs) درباره ماندگاری و کاربرد عملی تاپوس کت ابراز تردید کرده، طرفداران آپتوس معتقدند که این بازی به عنوان یک پروژه حیاتی عمل می‌کند و استحکام و قابلیت مقیاس‌پذیری شبکه را به نمایش می‌گذارد.
در این میان، آپتوس لبز همچنان متعهد به توسعه و پیشبرد مأموریت خود برای دسترسی میلیاردها نفر به دارایی‌های غیرمتمرکز است.



Source
#قاتل #سولانا #قویتر #از #همیشه #آپتوس #رکورد #تراکنشهای #روزانه #را #شکست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply