Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، ارز دیجیتال اوندو فایننس (ONDO) عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است. توکن این پلتفرم با حمایت شرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital) و تمرکز بر توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ONDO امروز به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱.۳۳ دلار رسیده و معامله‌گران منتظر ۲ دلاری شدن آن هستند.ondo-price-hit-new-ath-heading-to-2-
قیمت اوندو فایننس طی روز، هفته و ماه گذشته به ترتیب ۱۳.۱۴، ۲۴.۹۹ و ۵۳.۷۷ درصد افزایش یافته است. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، این افزایش قیمت، ارزش بازار ONDO را نیز به حدود ۱.۷۹ میلیارد دلار رسانده و آن را در رتبه ۵۸ برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار داده‌ است.
همچنین، با وجود کاهش اندک حجم معاملات به ۴۱۱.۶۵ میلیون دلار، نسبت حجم به ارزش بازار همچنان در سطح ۲۳.۷۱ درصد باقی مانده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ONDO


افزایش اخیر قیمت اوندو به تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم نسبت داده می‌شود. همچنین، پشتیبانی از اوندو فایننس در پلتفرم معاملات دائمی کوین‌بیس، به رشد قیمت آن کمک کرده است. در همین راستا، تحلیلگران و معامله‌گران انتظار دارند قیمت توکن ONDO به افزایش خود ادامه دهد.
تجزیه و تحلیل تکنیکال چارت ONDO، ترکیبی از سیگنال‌های فروش، خرید و خنثی را در تایم‌فریم‌های مختلف نشان می‌دهد. هر دو میانگین متحرک نمایی و ساده در تایم‌فریم‌های مختلف، سیگنال صعودی صادر کرده‌اند که نشان‌دهنده یک روند مثبت با احساسات عمدتاً خوش‌بینانه است.
از طرفی، اندیکاتور مکدی (MACD) سیگنال خرید و اندیکاتور مومنتوم سیگنال فروش صادر کرده‌اند. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) وضعیتی خنثی دارد. همچنین، انتظار می‌رود که سطوح حمایت فیبوناچی در ۰.۵۶۳۶۳ و ۰.۷۹۶۸۱ دلار، از کاهش قیمت جلوگیری کنند.
در مجموع و با توجه به اندیکاتورهای مختلف، به نظر می‌رسد اوندو فایننس در مسیر رسیدن به ۲ دلار قرار دارد، اما در این مسیر نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد.
معامله‌گران باید علاوه بر اندیکاتورهای تکنیکال، تأثیرات عوامل مختلف بر قیمت ارزهای دیجیتال، از جمله تغییرات نظارتی، احساسات بازار، پیشرفت فناوری، سطوح پذیرش و روندهای اقتصادی را نیز در نظر داشته باشند.



Source
#قیمت #اوندو #رکورد #تاریخی #خود #را #شکست #منتظر #دلاری #شدن #ONDO #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply