Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت‌کوین به دنبال شایعات مربوط به تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، جهشی به سمت بالاترین قیمت تاریخی خود در ۷۳۷۳۷ دلار کرد ولی نتوانست به بالاتر از آن برسد. با وجود تأیید ETF اسپات اتریوم، قیمت بیت‌کوین کمی کاهش یافت و در حال حاضر زیر ۷۰ هزار دلار قرار دارد.

تحلیل‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن است که نهنگ‌های بیت‌کوین (دارندگان ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین) خرید قابل توجهی داشته‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این دسته از سرمایه‌گذاران در روز گذشته بیش از ۲۰,۰۰۰ بیت‌کوین (به ارزش ۱.۳۴ میلیارد دلار) خریداری کرده‌اند که نشان‌دهنده خوش‌بینی آنها به آینده بیت‌کوین است. خرید اخیر موجودی این دسته از نهنگ‌ها را مجموعاً به ۴.۹۶ میلیون بیت کوین می‌رساند.bitcoin-whales-go-shopping-acquire-1-34-billion-btc
زمان این خرید با توجه به کاهش قیمت بیت‌کوین به ۶۷ هزار دلار، جالب توجه است. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر برتر بازار، این اقدام نهنگ‌ها را به عنوان خرید در کف قیمتی تفسیر می‌کند. تحلیلگران بر این باورند که خریدهای اخیر نهنگ‌ها سیگنالی برای افزایش احتمالی قیمت بیت‌کوین در آینده است.
نهنگ‌ها به دلیل حجم بالای خرید و فروششان، بازیگران کلیدی بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند و فعالیت آنها می‌تواند بر کل بازار تأثیر بگذارد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین با ۲.۶۴ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۹,۱۶۷ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال بزرگ در بازه زمانی یک هفته‌ای، عملکرد بهتری داشته و بیش از ۳ درصد رشد داشته است. با این حال، حجم معاملات روزانه بیت کوین با کاهش ۴۵.۴۶ درصدی به ۲۳.۳ میلیارد دلار رسیده است.


منبع

بیت‌کوینیست





Source
#نهنگهای #بیت #کوین #باز #هم #خرید #کردند #آیا #قیمت #بیشتر #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply