Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهماه می، ماهی پرنوسان برای بازار ارزهای دیجیتال بود. در ابتدای ماه، قیمت‌ها با نگرانی‌های ناشی از هاوینگ بیت‌کوین در ۱۹ آوریل کاهش یافت.

اما پس از انتشار خبر چراغ سبز نشان دادن کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم، بازار شاهد افزایش هیجان و جهش قابل توجه قیمت‌ها شد. در این میان، اتریوم با ۲۰ درصد افزایش در یک روز، یکی از درخشان‌ترین عملکردهای خود در ۹ سال گذشته را به ثبت رساند.
با این حال، این افزایش قیمت دیری نپایید و بازار بار دیگر وارد فاز نزولی شد. این الگوی “خرید شایعه، فروش خبر” شبیه رویدادهای گذشته مانند ادغام اتریوم و تأیید ETF بیت‌کوین است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به نظر می‌رسد اشتیاق اولیه بازار، اغلب قبل از رویدادهای مهم شکل می‌گیرد و پس از آن شاهد اصلاح قیمت و بازبینی انتظارات از سوی معامله‌گران هستیم. همان‌طور که پلتفرم سانتیمنت (Santiment) اشاره می‌کند، فرصت‌های واقعی خرید زمانی ظاهر می‌شوند که جمعیت آنها را تشخیص نداده باشند.shifting-trader-sentiment-from-bitcoin-to-ethereum-may-month-of-high-volatility
اتریوم، تحت تأثیر اخبار مربوط به تأیید ETF، به‌عنوان برنده این دوره نوسانی شناخته می‌شود. در مقابل، بیت‌کوین راکد باقی ماند و بسیاری از پروژه‌های برتر ۱۰۰ ارز دیجیتال نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.
جالب توجه است که در این میان، میم‌کوین‌هایی مانند پپه (PEPE) و بانک (BONK) برخلاف روند کلی بازار، رشد قابل توجهی را تجربه کردند و ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال را به رخ کشیدند.
در همین حال بیت‌کوین با کنار رفتن از صدر اخبار و ظهور اصطلاحاتی مانند “روز پیتزا” و “جریان‌های ETF” جای خود را به اتریوم داده است. معامله‌گران اما با فروکش کردن این سروصداها به دنبال جرقه‌ای برای نوسانات بعدی هستند.


منبع

کوین پدیا





Source
#تریدرها #بیشتر #به #اتریوم #جذب #شدهاند #تا #بیتکوین #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply