Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی رشد ۶ درصدی قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته و عبور آن از مرز ۷۱ هزار دلار، ارزش این ارز دیجیتال در چندین کشور آسیایی و آمریکای جنوبی به بالاترین سطح خود رسید.

بر اساس گزارش کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت بیت کوین هنوز کمی با سقف تاریخی خود که در تاریخ ۱۴ مارس به ثبت رسید، فاصله دارد. با این حال، رشد اخیر، ارزش آن در برابر چندین ارز فیات را به سقف‌های جدیدی رسانده است.
با توجه به داده‌های بازار، قیمت بیت کوین در ساعات اولیه امروز ۲۱ می در ژاپن، به بالاترین سطح خود یعنی ۱۱.۲ میلیون ین رسید. این اولین بار است که قیمت بیت کوین به بالای ۱۱ میلیون ین می‌رسد. روند ارزش ین در ماه‌های اخیر نزولی بوده و از ماه ژانویه، ۱۰ درصد در برابر دلار کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت بیت کوین در آرژانتین نیز رکوردشکنی کرده و به ۶۳.۸ میلیون پزو آرژانتین رسیده است. این کشور در سال‌های اخیر با تورم (در حال حاضر ۲۹۰ درصد) و کاهش ارزش پول دست و پنجه نرم می‌کند.
به طور مشابه، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در فیلیپین به رکورد تاریخی ۴.۱۸ میلیون پزو رسید.
یکی از کارشناسان حوزه کریپتو با انتشار پستی در X، کشورهایی را که قیمت بیت کوین در آنها نزدیک به سقف تاریخی خود قرار دارد و یا رکوردشکنی کرده، معرفی نموده است. این کشورها عبارتند از؛ بریتانیا، استرالیا، کانادا، شیلی، کلمبیا، مصر، اسرائیل، نروژ، هند، کره جنوبی، تایوان و ترکیه.


منبع

کوین تلگراف





Source
#رکورد #تاریخی #قیمت #بیت #کوین #در #برابر #چندین #ارز #فیات #شکسته #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply