Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال رندر (RNDR) امروز در پی فروش قابل‌توجه یک نهنگ، حدود ۴ درصد کاهش یافت. این نهنگ پس از افزایش قیمت رندر طی روزهای اخیر، تصمیم به برداشت سود خود گرفت. با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند که روند صعودی قیمت RNDR ادامه خواهد داشت.

داده‌های پلتفرم دیتا‌ نرد (The Data Nerd) نشان می‌دهند که نهنگ مذکور طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۵ هزار توکن رندر به ارزش حدود ۲.۷۸ میلیون دلار را جهت فروش به صرافی بایننس واریز کرده است.
این نهنگ در ابتدا ۳۶۵ هزار رندر با قیمت متوسط ۹.۲۰ دلار خریداری کرده بود و هنوز ۱۰۰ هزار RNDR به ارزش تقریبی ۱.۱ میلیون دلار در اختیار دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RNDR


سایر نهنگ‌های رندر نیز از افزایش قیمت این ارز دیجیتال بهره بردند. به گزارش پلتفرم اسپات‌ آن‌ چین (Spot On Chain)، طی هفته گذشته، شش نهنگ در مجموع ۷.۱۶ میلیون توکن رندر به ارزش حدود ۷۷.۹ میلیون دلار را به صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس و بایننس واریز کرده‌اند.
با این حال و با وجود فشار فروش از سوی این نهنگ‌ها، معامله‌گران دیدگاه نزولی ندارند. آن‌ها معتقدند که دستاورد‌های آتی حوزه فناوری به ویژه در بخش هوش مصنوعی، بر توکن‌هایی نظیر رندر تأثیر مثبتی خواهد داشت.
بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر انتشار گزارش درآمد شرکت انویدیا (NVIDIA) در روز ۲۲ می هستند. به دلیل تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های هوش مصنوعی، تحلیلگران انتظار نتایج قوی را برای این شرکت دارند.
رندر یکی از برجسته‌ترین توکن‌های بخش هوش مصنوعی است که از هر گونه احساسات مثبت در بازار، ناشی از عملکرد انویدیا، بهره خواهد برد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت رندر طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۲.۶ درصدی به ۱۰.۱۷ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۹ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات این رمزارز طی این مدت با جهشی ۱۷ درصدی به ۳۱۱.۹ میلیون دلار افزایش یافته است.



Source
#با #وجود #فشار #فروش #نهنگها #رندر #همچنان #شانس #صعود #دارد #چرا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply